سیزده اکانت برتر محوطه‌سازی و باغبانی در اینستاگرام

یادگیری باغبانی در اینستاگرام

اگر به باغبانی و پرورش گل و گیاه علاقه دارید، این مقاله مخصوص شماست؛ مهم نیست که در این زمینه مهارت و تجربه داشته باشید و یا اینکه اولین باری است که قصد پرورش گل و گیاه را در باغچه منزلتان دارید؛ آیا در زمینه باغبانی استعداد دارید یا نه. داشتن علاقه و یک باغچه هرچند کوچک کافی است تا با بهره‌گیری از ایده‌های پرورش گل و گیاه و باغبانی در اینستاگرام یک بهشت کوچک برای خودتان درست کنید.

حتی اگر ایده خاصی در این زمینه ندارید، با کمی چرخیدن در اینترنت و بررسی ایده‌های جذاب باغبانی می‌توانید دست به کار شوید. ما هم  13 اکانت برتر درباره باغبانی را در اینستاگرام به شما معرفی خواهیم کرد تا خیلی سریعتر بتوانید کارتان را آغاز کنید. پس با نیک بوم همراه شوید.

باغبانی در اینستاگرام؛ از کجا شروع کنیم؟

این صفحات باغبانی و محوطه‌سازی در اینستاگرام هر آنچه به آن نیاز دارید را به شما نشان خواهند داد. از سبک گیاهان زیبای داخل خانه گرفته تا واحه‌هایی خیره کننده در خارج از خانه و در کنار ترفندهایی برای باغبانی در باغچه کوچک منزلتان که به شما کمک می‌کند تا هم داخل و هم خارج از خانه‌تان را سبز و سرزنده کنید:

کاکتوس‌ها انتخابی خارق‌العاده حتی برای پرمشغله‌ترین افراد هستند. این گیاهان با نیاز کمی که به مراقبت دارند، حس بی‌نظیر دنیای خارج از خانه را به منزلتان می‌آورند. این صفحه باغبانی در اینستاگرام با چیدمانی رنگی، پر انرژی و گاهی مینیاتوری شما را ترغیب می‌کند تا از آنها در فضای خانه خود استفاده کنید.

باغبانی در اینستاگرام با کاکتوس‌ها
کاکتوس ها نیاز به مراقبت کمی دارند و حس بی‌نظیری به منزل شما می‌دهند

هدف سازمان هنرهای زیبای سانفرانسیکو، الهام بخشیدن به مردم از طریق باغبانی و آشنایی آنها با شگفتی‌های گیاهان است. چشم‌انداز باغ‌های آنها در عین زنده بودن، سرشار از سکوت است، آنجا انفجاری از رنگهاست و هر بار، گلی جدید برای بوییدن وجود دارد. قطعا از صفحه باغبانی در اینستاگرام آنها الهام خواهید گرفت.

باغبانی در اینستاگرام در باغ هنرهای زیبا
انفجاری از ایده‌ها در صفحه باغبانی در اینستاگرام هنرهای زیبای سان فرانسیسکو به چشم می‌خورد.

“ماریه ویلجن” یک کاوشگر محصولات خوراکی، و نویسنده کتاب “در جستجوی خوراک، برداشت و جشن: یک شام الهام‌بخش بکر” است. در صفحه باغبانی در اینستاگرام او می‌توانید مجموعه‌ای از محصولاتی که او کاوش و جمع‌آوری نموده را ببینید.

در این صفحه می‌توانید کارهای باغبانی خیره‌کننده او و غذاهای خوشمزه‌ای که از محصولاتی که پرورش می‌دهد تهیه می‌کند را ببینید. همچنین او در مدارک جمع‌آوری شده از سفرهایش، گیاهان زیبا، میوه‌ها، سبزیجات و گیاهان دارویی که در اطراف جهان پیدا می‌شوند را به نمایش می‌گذارد.

باغبانی در اینستاگرام با ماریه
غذاهای جدید با کشف گیاهان جدید و استفاده از آنها در صفحه باغبانی در اینستاگرام ماریه

آیا موافقید که این صحنه چیزی ماورای یک رویا به نظر می‌رسد؟ باغ گیاه‌شناسی بروکلین در نیویورک، سندی رنگی برای زیبایی در خارج از خانه است. همچنین این باغ، یک باغ آموزشی نیز هست و شما صدها نکته در مورد گلها، درختان و گیاهان دیگر در این صفحه باغبانی در اینستاگرام خواهید آموخت.

باغبانی در اینستاگرام در باغ گیاه‌شناسی بروکلین
نکات زیادی در مورد گلها و گیاهان در صفحه باغبانی در اینستاگرام باغ گیاه‌شناسی وجود دارد

عکاسی خیره‌کننده، گلبرگ‌های چشمگیر، رنگ‌های جذاب، دقیقا چیزهایی هستند که وقتی وارد این صفحه باغبانی در اینستاگرام می‌شوید، شما را به خود جذب می‌کنند. این صفحه قطعا ارزش دنبال کردن دارد، مخصوصا اگر شما یک باغبان تازه‌کار هستید و به‌دنبال ایده‌های الهام‌بخش می‌گردید.

باغبانی در اینستاگرام با پرون وینر
دیدن رنگ‌ها و گل‌های جذاب در این صفحه اینستاگرام شما را به وجد می‌آورد.

نمی‌توانید خودتان را در حال استراحت در باغ “شارون” تصور کنید؟ ما هم همینطور! صفحه باغبانی در اینستاگرام او کاملا مثل یک رویای مسحور کننده است. اینجا جایی است که “شارون” آن را خانه‌اش می‌نامد و یک رویا نیست. وقتی در صفحه او پایین می‌روید، تصور می‌کنید که قدم به یک باغ پر از گل در افسانه‌های پریان گذاشته‌اید.

باغبانی در اینستاگرام با شارون
باغ رویایی شارون، زندگی در یک باغ افسانه‌ای را به تصویر می‌کشد.

چه تعداد گیاه خانگی باید داشته باشیم که بگوییم گیاهان زیادی داریم؟ جواب: مرزی وجود ندارد! هرچند که باید راه و روش نگهداری از گیاهان آپارتمانی را بلد بود.

اکانت باغبانی در اینستاگرام “ارین هاردینگ” اثباتی برای این حرف است. در هر گوشه از خانه او گیاهی متفاوت وجود دارد، اما هنوز برگ‌های بیشتری جوانه می زنند ؛ این هدف اوست و در صفحه اینستاگرامش راه و رمزهای این کار را به خوبی آموزش می‌دهد.

باغبانی در اینستاگرام با ارین
یادگیری اصول نگهداری از گیاهان خانگی به شما کمک زیادی خواهد کرد.

“ریچل” یک باغبان عالی در “سوریی” در انگلیس است. او خیلی خوب می‌تواند هر چیزی را تبدیل به یک تصویر زیبا کند، از یک تره‌فرنگی گرفته تا یک تربچه. هیچ چیز نمی‌تواند مانعی برای رشد او و باغبانی‌اش شود و این همان کاری است است که او انجام می‌دهد. ریچل مایل است که یک زندگی خوب داشته باشد و همانطور که از صفحه باغبانی در اینستاگرام او پیداست، به آنچه می‌خواهد دست پیدا کرده است.

باغبانی در اینستاگرام با ریچل
با دنبال کردن این اکانت باغبانی در اینستاگرام ببینید که می‌توانید همه چیز را خودتان پرورش دهید

“نیک بیلی” یک طراح باغ و یک باغبان آزاد است. صفحه باغبانی در اینستاگرام او پر است از تصاویر خیره‌کننده و ایده‌های نابی که شما می‌توانید در باغچه‌تان از آنها استفاده کنید. ما صفحه اینستاگرام او را یک صفحه رنگی، پویا و اصلاح شده توصیف می‌کنیم. صفحه او قطعا ارزش دنبال کردن را دارد.

باغبانی در اینستاگرام با نیک
 می‌توان از ایده‌های عالی و رنگارنگ صفحه باغبانی نیک الگوبرداری کرد.

این صفحه باغبانی در اینستاگرام مانند سایر صفحه‌های باغبانی معمولی نیست؛ اما به همان اندازه مهم و الهام‌بخش است! این صفحه به زندگی هدفمند بدون زباله، با تولید کود و پروش محصولات خانگی خوراکی اختصاص دارد. همچنین این صفحه توضیح می‌دهد که کرم‌های خاکی چقدر در روند کودسازی مفید هستند و آن خزندگان چندش‌آوری که بسیاری از مردم در موردشان فکر می کنند نیستند!

باغبانی در اینستاگرام و اهمیت کرم‌های خاکی
استفاده بهینه از تمامی مواد برای تبدیل کردن آنها به کود را می‌توانید در این صفحه بیاموزید

باغ تالار قدیمی “ولرتون” یک واحه انگلیسی است که هر گوشه آن با روشی زیبا از باغبانی تزیین شده است. تمام محوطه این باغ قدیمی از سبزی و گل‌های خیره‌کننده پوشیده شده و جذابیت حومه شهرهای انگلیس را دارد. بعد از گشت و گذاری در اینجا، یا چرخیدن در این صفحه باغبانی، آماده خواهید بود تا باغ خودتان را هم مشابه اینجا طراحی کنید.

باغبانی در اینستاگرام با ولرتون
سبک باغبانی در باغ‌های قدیمی انگلیسی را می‌توان در صفحه اینستاگرام ولرتون آموخت.

آیا می‌توانید تصور کنید که اینجا حیاط خانه شما باشد؟ این ورودی سبز کوچک که به زیبایی تزئین شده، یکی از طرح‌هایی است که در این اکانت تصاویر زیادی از آن می‌بینیم. این اکانت باغبانی و محوطه‌سازی پر است از ایده‌هایی عالی از چشم‌اندازها و طرح‌هایی نفس‌گیر که در همه آنها از گلها و گیاهان زنده استفاده شده است.

باغبانی در اینستاگرام با جان
ایده گرفتن برای طراحی فضاهای خارجی و داخلی خانه با استفاده از گلها و گیاهان

و بالاخره یک صفحه باغبانی خاص که در آن ایده‌های بی‌نظیری به نمایش گذاشته می‌شود. در این صفحه باغبانی که توسط “شوول توماس” و “ملیسا کینگ” اداره می‌شود، می‌توانید مطمئن باشید که صدها نکته الهام‌بخش برای باغ خود خواهید یافت.

باغبانی در اینستاگرام با یک باغبان حرفه‌ای
شما در این صفحه اصول جذابی درباره باغبانی یاد خواهید گرفت.

 

اشتراک گذاری در :

به اشتراک گذاری بر روی whatsapp
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی telegram
به اشتراک گذاری بر روی email

پست های مرتبط

ارسال
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments