یازده اکانت برتر ساده‌گرایی یا مینیمالیسم در اینستاگرام

ایده‌های مینیمالیسم در اینستاگرام

جای تعجب نیست که مینیمالیسم یکی از ایده‌های قالب در طراحی داخلی است و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا خانه خود را به سبک مینیمال دکور کنند. اگر به دنبال این هستید که فضایی را خالی کنید، کمی آرامش ذهنی برای خود ایجاد کنید، یا فقط حس زیبایی‌شناسی را تحسین کنید، فقط کافی است ببینید چرا مینیمالیسم به یک گزینه محبوب تبدیل شده است. با نگاهی به صفحه‌های مینیمالیسم در اینستاگرام متوجه این مطلب خواهید شد.

با بررسی این صفحات، می‌توانید ایده‌های نابی برای پیاده‌سازی این سبک در دکوراسیون منزلتان بیابید و خانه‌تان را با این سبک بچینید.

صفحات برتر مینیمالیسم در اینستاگرام

خواندن ، تحقیق و بررسی در مورد هر سبک از معماری به زمان زیادی نیاز دارد؛ مخصوصا اگر بخواهید به صورت عمیق و ریشه‌ای با مبانی و مفاهیم آشنا شوید. مثلا مطالعه و آشنایی با مفهوم کلی مینیمالیسم و معماری مینیمال، به هفته‌ها و ماه‌ها مطالعه و بررسی نیاز خواهد داشت. البته شبکه‌های اجتماعی دسترسی ما به امکانات کاربردی و اطلاعات مختصر و مفید را ساده‌تر و سریع‌تر کرده‌اند؛ اگرچه فقط اکانت‌های محدودی در مورد مینیمالیسم در اینستاگرام وجود دارند، اما در همین صفحات می‌توانید به اطلاعات و ایده‌های جذابی دست پیدا کنید و به جمع‌بندی قابل قبولی در مورد این سبک متفاوت، ساده و جذاب برسید.

ما در این مقاله، تعدادی از صفحات برتر مینیمالیسم در اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید با ایده گرفتن از این صفحات، منزلتان را به سبک مینیمال دکور کنید:

ما محو صفحه  @housesevendesign در اینستاگرام شده‌ایم، اگر شما هم سری به این صفحه بزنید، علت آن را خواهید فهمید. طرح‌های خلاقانه “آنیسا” در تمام عکس‌هایش می‌درخشند و رویکردهای مینیمالیستی او غیر قابل انکار هستند.

مینیمالیسم در اینستاگرام با آنیسا
ایده‌های خلاقانه با رویکرد مینیمالیسم در اینستاگرام آنیسا

کارهای “پیا” در زمینه مینیمالیسم در اینستاگرام واقعا خیره کننده هستند. رنگهای خنثی- که بیشتر در یک طیف رنگی بی‌نظیر خاکستری به کار گرفته شده‌اند- و توجه به جزئیات باعث می‌شود که در نگاه کردن به عکس‌هایش احساس آرامش کنید، آرامشی الهام‌بخش که باعث می‌شود تا با کمال میل، آنها را در خانه خود پیاده‌سازی کنید.

مینیمالیسم در اینستاگرام با پیا
به‌کارگیری رنگ‌های خنثی در طرح‌ها باعث ایجاد احساس آرامش می‌شود.

اکانت “النی” ترکیبی از طراحی هنری و عکس‌های فریبنده است که به درستی تصویری از مینیمالیسم در اینستاگرام ارائه می‌دهد. زمانی که در صفحه او می‌چرخید و عکس‌ها را می‌بینید، دوست دارید تا ساعت‌ها در این صفحه مشغول باشید.

مینیمالیسم در اینستاگرام با النی
طراحی جذابی از مینیمالیسم در اینستاگرام النی را مشاهده می‌کنید.

“لارا باتن هلمیک” به شما نگاهی اجمالی از زندگی خود به‌عنوان یک مادر و یک طراح ارائه می‌دهد و عکس‌های خانه او به شکلی وصف‌نشدنی ، زیبا هستند. واضح است که او دید خوبی در دکوراسیون داخلی دارد و کارهای او در خصوص هنر مینیمالیسم در اینستاگرام از آن دست کارهایی هستند که هر گاه به ایده‌ای نیاز دارید به دنبال آن خواهید رفت.

مینیمالیسم در اینستاگرام با لارا
لارا به‌عنوان یک مادر ، دیدگاه بسیار خوبی در هنر مینیمالیسم دارد.

وقتی در شهر بزرگی زندگی می‌کنید، احتمالا عموما با الگوهای روشن، رنگ‌های شاد و زنده و تجمل گرایی روبرو هستید، “آنی” به شما نشان می‌دهد که لزوما از این الگو پیروی نکنید. با الگوهای کاربردی او می‌توانید از شر چیزهایی که دیگر لازم ندارید خلاص شوید. عکس‌های مربوط به ایده‌های مینیمالیسم در اینستاگرام او بی‌نظیر است.

مینیمالیسم در اینستاگرام با آنی
شما می‌توانید در صفحه اینستاگرام آنی ایده‌های جذابی برای پیاده سازی مینیمالیسم در منزلتان بگیرید.

هدف “آلیسا” از ارائه ایده‌هایی از مینیمالیسم در اینستاگرام این است که به شما کمک کند تا فضایتان را از نو بسازید. تمرکز او بر سازماندهی و حذف چیزهای غیرضروری است و به شما انگیزه می‌‌دهد تا همان کار را انجام دهید.

اگر به ایده یا الهام نیاز دارید تا چگونه خانه خود را مرتب کنید، از چرخیدن در صفحه او لذت خواهید برد.

مینیمالیسم در اینستاگرام آلیسا
بازسازی فضا با حذف چیزهای غیرضروری، ایده کلی صفحه اینستاگرام آلیسا است.

در صورتی که شما مادر باشید، ممکن است مینیمالیسم برایتان غیر ممکن به‌نظر برسد، اما “امیلی” اینجاست تا به شما نشان دهد این کار را چطور انجام دهید. تمرکز او بر ساده‌سازی فضایتان یک نوع بازی چالشی است. اگر شما مادر هستید یا سعی می‌کنید مینیمالیسم را از نزدیک لمس کنید، صفحه او قطعا برایتان الهام‌بخش خواهد بود.

مینیمالیسم در اینستاگرام امیلی
امیلی که یک مادر است، ساده‌سازی فضا را به‌صورت یک بازی چالشی در آورده است.

ایده‌های مینیمالیسم در اینستاگرام “شارلوت” شما را در نیمه یک روز نفس‌گیر و شلوغ متوقف می‌کند و باعث می‌شود تا نفس راحتی بکشید. او یک  الگوی عالی درباره نحوه تمرکز بر جزئیات بسیار کوچک است که می‌تواند مسیری باشد تا خانه شما را به جایگاهی مقدس برایتان تبدیل کند.

مینیمالیسم در اینستاگرام با شارلوت
شارلوت بر توجه به جزئیات ریز در مینیمالیسم تاکید دارد

در حالی‌که تلاش برای داشتن آشفتگی کمتر ، بخش بزرگی از کلیت مینیمالیسم است، ما عاشق تاکید “کریستین” بر محصولات پایدار هستیم. کپشن‌های او دلگرم‌کننده هستند و حاکی از آنند که به‌کارگیری محصولات دوستدار محیط زیست در شکل زندگی مینیمالیستی، فقط یک امکان نیست، بلکه بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید.

مینیمالیسم در اینستاگرام با کریستین
تلاش کریستین در به‌کارگیری محصولات دوستدار محیط زیست در مینیمالیسم است

اگر به دنبال این هستید که کمی به عقب برگردید و سرعت همه چیز را کمتر کنید، حتما پیج مینیمالیسم در اینستاگرام “بت” را دنبال کنید. او با عکس‌ها و کپشن‌های دوست‌داشتنی‌اش نظری اجمالی به این موضوع دارد که چطور داشتن یک نگاه مینیمالیستی، می‌تواند شما را به یک زندگی با غافلگیری کمتر هدایت باشد.

مینیمالیسم در اینستاگرام با بت
با یادگیری مینیمالیسم در اینستاگرام بت، کمی در زمان به عقب بازگردید

در حالی‌که بیشتر مردم ممکن است با آرزوی ایجاد تغییراتی کوچک برای رسیدن به سبک مینیمال گیر کرده باشند، کارهای “جن” سفر او را از یک تجمل‌گرای سابق که آهسته مسیر خود را به سمت ساده‌گرایی طی کرده نشان می‌دهد.

اگر شما از آن دسته از افراد هستید که فکر می‌کنید داشتن یک خانه مینیمال، بسیار هولناک است، قطعا در صفحه جن نکات متفاوتی یاد خواهید گرفت و بی تردید، او را دنبال خواهید کرد.

مینیمالیسم در اینستاگرام باجن
تغییر تدریجی به سمت مینیمال شدن را در صفحه اینستاگرام جن ببینید

اشتراک گذاری در :

به اشتراک گذاری بر روی whatsapp
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی telegram
به اشتراک گذاری بر روی email

پست های مرتبط

ارسال
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments