یازده پیچ برتر فنگ‌شویی در اینستاگرام

یادگیری فنگ‌شویی در اینستاگرام

هنر کهن فنگ‌شویی مدت‌ زیادی است که وجود داشته ولی در دهه‌های اخیر حسابی محبوب شده و در دکوراسیون داخلی بسیاری از خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. تحقیق و مطالعه درباره اصول و قوانین فنگ‌شویی زمان و انرژی زیادی می‌طلبد ولی اگر جزو آن دسته افرادی هستید که قصد دارید تا انرژی مثبت فنگ‌شویی را به منزلتان بیاوریم، شاید بتوانید با بررسی صفحات برتر فنگ‌شویی در اینستاگرام به راحتی از افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، ایده بگیرید.

اگر تلاش می کنید تا انرژی مثبت را وارد خانه‌تان کنید، ذهن خود را برای فرصت‌ها باز بگذارید یا اگر می‌خواهید موفقیت و باروری و پیشرفت شغلی را به زندگی‌تان بیاورید، فنگ‌شویی روشی محبوب برای دستیابی به تمام این خواسته‌هاست! فقط کافی است که صفحات برتر فنگ‌شویی در اینستاگرام را بیابید و با الهام گرفتن از چیدمان ارائه شده دراین صفحات، خانه خود را مجددا دکور کنید. ما در این مقاله قصد داریم تا صفحات برتری که در این زمینه به فعالیت می‌پردازند را به شما معرفی کنیم.

فنگ‌شویی در اینستاگرام ؛ از کجا شروع کنیم؟

گرچه اطلاعات زیادی در این زمینه در اینترنت وجود دارد، ولی بسیار سخت است که بدانید از کجا شروع کنید. اگر فقط به دنبال الهام گرفتن یا پیدا کردن حقایقی هستید که آن را وارد زندگی‌تان کنید، شاید بخواهید بهترین پیج‌های فنگ‌شویی در اینستاگرام را دنبال کنید! ما این صفحات را به شما معرفی خواهیم کرد:

اگر به‌دنبال الهام گرفتن و انگیزه پیدا کردن برای پذیرش بهترین بخش ممکن وجودی‌تان هستید، حتما thetaoofdana@ را دنبال کنید. “دانا” یک استاد فنگ‌شویی مدرن است و صفحه او پر است از جملات و عبارات مثبت که روح را ارتقاء می‌دهد. کپشن‌های او به شما یادآوری می‌کنند که برای خودتان انرژی و فضایی مثبتی ایجاد کنید و در آن احساس آرامش کنید.

فنگ‌شویی در اینستاگرام دانا با جملات زیبا
دانا در صفحه اینستاگرامش با جملات الهام‌بخش به شما انگیزه و آرامش می‌دهد.

“آنجی” بنیانگذار مکتب طراحی ذهن، یک معمار و یک نویسنده است. برای همین است که به‌راحتی می‌توانید تخصص و مهارت را در اکانت اینستاگرام او ببینید. در پیج او مقاصد سفر، نکات و اتاق‌هایی که به زیبایی طراحی شده‌اند، برای شما الهام‌بخش خواهند بود تا بتوانید خانه‌تان را خیلی سریع با ایده‌های فنگ‌شویی مملو از انرژی مثبت کنید.

آشنایی با فنگ‌شویی در اینستاگرام
اصول فنگ‌شویی در اینستاگرام “آنجی” که یک معمار و نویسنده است شکل متفاوتی دارد.

پاتریشیا در پیج به خوبی به شما نشان می‌دهد که چطور می‌توانید اصول و قواعد فنگ‌شویی را وارد زندگی روزانه‌تان بکنید. در این اکانت فنگ‌شویی در اینستاگرام ، شما می‌توانید نگاهی اجمالی به زندگی شخصی او داشته باشید و نکات کاربردی فنگ‌شویی را از او آموخته و در زندگی خودتان به‌کار گیرید؛ از صورت خندان او در پیجش انرژی بگیرید.

فنگ‌شویی در اینستاگرام با پاتریشیا
یادگیری اصول فنگ شویی در اینستاگرام پاتریشیا با دیدن چهره خندان او دلپذیرتر می‌شود.

با نگاه کردن به این صفحه فنگ‌شویی در اینستاگرام بهت‌زده می‌شوید. عکس‌های جذاب آن شما را به گشت و گذار در صفحه می‌کشاند و نکات جذاب و توصیه‌های فنگ‌شویی در این صفحه، شما را در آنجا نگه می‌دارد.

اگر فردی مبتدی هستید، فنگ‌شویی می‌تواند غافلگیرتان کند، اما “جما” در توضیح جنبه‌های مختلف فنگ‌شویی و دلایل نهفته در آن شگفت‌انگیز است.

فنگ‌شویی در اینستاگرام جما
اگر شما تازه کار هستید دیدن اطلاعات فنگ‌شویی در صفحه اینستاگرام “جما” شگفت‌زده‌تان خواهد کرد.

با بالا و پایین رفتن در این اکانت و دیدن عکس‌ها حس صلح‌آمیزی به شما دست خواهد داد، زیرا سارا ماریا، شما را در به کارگیری سادگی در محیط خانه‌تان با استفاده از تکنیک‌های فنگ‌شویی تشویق می‌کند.

اگر در فنگ‌شویی به طور خاص به جنبه مینیمالیستی دکوراسیون (مکتبی هنری که به ساده‌گرایی گرایش دارد) علاقه دارید، قطعا به دنبال کردن صفحه او در مورد فنگ‌شویی دراینستاگرام مشتاق خواهید شد.

فنگ‌شویی در اینستاگرام با سبک مینیمال
با ایده گرفتن از این صفحه، می‌توانید قوانین و اصول فنگ‌شویی را با اصول دکوراسیون مینیمال ترکیب کنید.

ما عاشق روشی هستیم که آماندا در آن به جزئیات توجه می‌کند. به‌عنوان یک نویسنده و متخصص که خود را وقف این کار کرده، می‌توانید به روی او و توصیه‌هایش حساب ویژه‌ای باز کرده و با بهره‌گیری از این توصیه‌ها، انرژی مثبت فنگ‌شویی را به خانه‌تان بیاورید.

صفحه او رنگی و زنده است و برای هر طرفدار پروپاقرص فنگ‌شویی، یک صفحه ایده‌آل به شمار می‌رود.

فنگ‌شویی در اینستاگرام با آماندا
در صفحه پررنگ و پرانرژی آماندا می‌توانید ایده‌های جذابی از فنگ‌شویی را بیاموزید.

وقتی صحبت از ایجاد تعادل و افزایش انرژی مثبت در خانه‌تان می‌شود، “پیریا” برایتان الهام‌بخش بزرگی خواهد بود! او با اطلاعات بسیار زیاد در مورد حقایق فنگ‌شویی و عکس‌های خیره‌کننده‌ای که در صفحه‌اش قرار می‌دهد، نکات بسیاری زیادی را درمورد اصول و قواعد فنگ‌شویی به شما خواهد آموخت.

فنگ‌شویی در اینستاگرام با پیریا
دیدن عکس‌های خیره‌کننده در اینستاگرام پیریا شما را مسحور خواهد کرد.

phoenixandrose یک شرکت مشاوره است که دفتر مرکزی آنها در شهر نیویورک واقع شده و اکانت این شرکت، سرشار از مطالب بسیار مفید در مورد فنگ‌شویی است. از عکس‌های بی‌‌نظیر و ایده‌های ناب طراحی داخلی گرفته تا توصیه‌هایی که به شما می‌آموزد که چطور فنگ‌شویی را به‌عنوان بخش مهمی از زندگی خود درآورید. اگر این صفحه فنگ‌شویی در اینستاگرام را دنبال کنید، پشیمان نخواهید شد.

فنگ‌شویی در اینستاگرام با نیتو
در این صفحه می‌توانید اصول و قواعد فنگ‌شویی و نحوه دکوراسیون اصولی طبق این فلسفه را بیاموزید.

“جایمن” علاقه وافری به سفر، گیاهان و فنگ‌شویی دارد. پس جای تعجبی ندارد که ما از طرفداران صفحه او در اینستاگرام هستیم!

او یکی از پرفروش‌ترین نویسنده‌ها و متخصص شیوه زندگی است، صفحه اینستاگرام او پر شده از عکس‌های رنگی که به شما انگیزه می‌دهد تا زیبایی رنگ‌ها در فنگ‌شویی را در آغوش کشیده و با یادگیری اصول و قواعد فنگ‌شویی رنگ‌ها، آنها را در خانه‌تان پیاده سازی کنید.

فنگ‌شویی در اینستاگرام جایمن
علاقه وافر این نویسنده به سفر و گیاهان باعث شده نوعی دیگر از فنگ‌شویی را در صفحه او ببینید.

این تیم دو نفره مادر و دختر، ترکیبی از یک تجربه 30 ساله در زمینه فنگ‌شویی است و نگاهی به صفحه آنها در این شبکه اجتماعی، این مطلب را تائید می‌کند. آنها کاری باورنکردنی از ترکیب جنبه‌های مختلف فنگ‌شویی انجام می‌دهند و حجم اطلاعات بالا و بی‌نظیری در صفحه آنها در دسترس است که به شما در یادگیری اصول و نحوه چیدمان طبق این فلسفه کمک زیادی خواهد کرد.

فنگ‌شویی در اینستاگرام با مادر و دختر
پیج فنگ‌شویی این مادر و دختر با تم بی‌نظیرشان در رنگ‌ها را از دست ندهید.

عکس‌های موجود در این صفحه، شما را در زمان به عقب می‌‌برد و ما این کار او را تحسین می‌کنیم که چطور با استفاده از محصولاتی که در مغازه‌های سمساری پیدا می‌کند، اصول فنگ‌‌شویی را در خانه‌اش پیاده سازی می‌کند.

فنگ‌شویی در اینستاگرام با مواد اضافی
برای ایده گرفتن درباره پیاده‌سازی قوانین فنگ شویی در منزل، صفحه بریجیت به شما کمک زیادی خواهد کرد.

اشتراک گذاری در :

به اشتراک گذاری بر روی whatsapp
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی telegram
به اشتراک گذاری بر روی email

پست های مرتبط

ارسال
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments