پنج طرح بانک مسکن برای دریافت وام

معرفی تسهیلات بانک مسکن

بانک مسکن سبد متنوعی از طرح‌های ویژه سپرده‌گذاری را طراحی کرده است. تسهیلات بانک مسکن شامل 5طرح ویژه است که مشتریان و متقاضیان می‌توانند متناسب با شرایط و هدفی که از سپرده‌گذاری دارند، اقدام به انتخاب یک یا چند مورد از این طرح‌ها برای سپرده‌گذاری کنند.

به گزارش نیک بوم، حالا بانک تخصصی بخش مسکن طرح‌های جدید وام مسکن از محل انواع سپرده‌گذاری را اعلام کرد. در ادامه این مقاله به بررسی اجمالی هریک از این طرح‌ها می پردازیم:

بررسی پنج مدل تسهیلات بانک مسکن

پنج مدل تسهیلات بانک مسکن، شرایط متفاوتی از نظر حداقل موجودی برای افتتاح حساب، زمان انتظار برای دریافت تسهیلات و همچنین مبلغ سقف این وام دارند. با مراجعه متقاضیان به شعب بانک و بررسی شرایطشان، درخصوص اینکه افتتاح کدامیک از حساب‌ها متناسب با شرایط آن‌ها است از سوی کارکنان بانک راهنمایی خواهند شد. در ادامه به بررسی هریک از این طرح‌ها می‌پردازیم:

  • طرح اول

در طرح نخست، حداقل موجودی برای افتتاح حساب مبلغ، 30 میلیون تومان در نظر گرفته شده. همچنین مدت زمان انتظار برای دریافت این تسهیلات حداقل 5 ماه تعیین شده است.

در قالب این طرح، متقاضیان و سپرده‌گذاران می‌توانند بعد از اتمام دوره انتظار، تا سقف 150 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

  • طرح دوم

در طرح دوم، متقاضیان می‌توانند پس از افتتاح حساب با حداقل واریزی ماهانه 300 هزار تومان، با حداقل مدت انتظار 3 سال تا سقف 200میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند. این طرح به‌خصوص برای متقاضیانی که امکان پس‌انداز با مبالغ بالا در طول سال را ندارند، مناسب است و نرخ سود این تسهیلات 15درصد اعلام شده است.

تسهیلات بانک مسکن
بانک مسکن در5 طرح، تسهیلاتی را درنظر گرفته که شرایط هریک از تسهیلات بانک مسکن متفاوت است.
  • طرح سوم

در طرح سوم بانک عامل بخش مسکن نیز همین شرایط برای مشتریان و متقاضیان در نظر گرفته شده و افراد می‌توانند در قالب این طرح تا سقف 200میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند. نرخ سود این تسهیلات نیز 17 درصد در نظر گرفته شده است.

  • طرح چهارم

این تسهیلات با حداقل موجودی 10میلیون تومان و مدت بازپرداخت 12ماهه با نرخ سود 18% به متقاضیان پرداخت می‌شود. سقف تسهیلات فردی در این طرح معادل 100% خالص دریافتی تا 10میلیون تومان برای کارکنان شرکت‌ها در نظر گرفته شده است.

این طرح برای پرداخت تسهیلات به کارکنان و کارمندان شرکت‌هایی که اقدام به پرداخت حقوق کارکنان خود از مسیر بانک تخصصی بخش مسکن می‌کنند در نظر گرفته شده است. سقف این تسهیلات برای مدیران شرکت تا 20 میلیون تومان و برای مدیران عامل و اعضای هیات مدیره تا 30میلیون تومان قابل افزایش است.

  • طرح پنجم

در طرح پنجم، بانک معادل سقف تسهیلات اوراق، تسهیلات بدون سپرده با مدت زمان بازپرداخت 60 ماهه و نرخ سود 18 درصد پرداخت می‌کند. مجموع تسهیلات پرداختی از محل اوراق و بدون سپرده نمی‌تواند از سقف تسهیلات مصوب بانک مرکزی تجاوز کند.

منبع: خبرآنلاین

اشتراک گذاری در :

به اشتراک گذاری بر روی whatsapp
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی telegram
به اشتراک گذاری بر روی email

پست های مرتبط

ارسال
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments