چند ایده ناب برای دکوراسیون ورودی‌ خانه های کوچک

دکوراسیون ورودی‌ خانه و بایدها و نبایدهای آن

خانه‌هایی با متراژ کوچک طبعا ورودی‌های کوچکی نیز دارند، اما می‌توان با کمی سلیقه و یافتن ایده نابی برای دکوراسیون ورودی‌ خانه ، همین ورودی کوچک را نیز زیبا و جذاب کرد.

یانگ که یک متخصص دکوراسیون است می‌گوید: «تزئین ورودی‌های کوچک می‌تواند مشکل بزرگی باشد، بنابراین از دیوارهای کناری نیز می‌توانید استفاده کنید. یک قلاب از سقف آویزان کنید و گلدانی را در آنجا بیاویزید. محلی را برای آویختن کیف و کفش خود جلوی درب قرار دهید و یک قفسه برای آویزان کردن دسته کلید و سوئیچ خودرو به دیوار بیاویزید. همچنین اضافه کردن آینه می‌تواند فضا را بزرگتر نشان دهد.»

ایده‌هایی برای دکوراسیون ورودی‌ خانه های کوچک

در ادامه ایده هایی برای دکوراسیون ورودی خانه های کوچک را بررسی می‌کنیم:

دکوراسیون ورودی‌ خانه
یک جاکفشی کوچک، قلاب‌هایی برای آویزان کردن لباس‌ها و کلیدها تمام نیاز شماست.

ورودی خانه، بدون تعبیه مکان راحتی برای نشستن کامل نیست. بسیاری دوست دارند که جلوی درب روی میزی نشسته و کفش‌هایشان را درآورند. می‌توانید از یک نیمکت ساده که روی آن پارچه‌ای نرم یا چرم انداخته‌اید استفاده کنید. بالای این میز را با قلاب‌های دیواری چوبی و الیاف بافته شده تزئین کنید.

2- نیمکت و یک آینه گرد بزرگ

ورودی کوچک دیگری که توسط آمبر طراحی شده است، نشان می‌دهد که یک نیمکت به همراه چند کوسن تزئینی جلوی در ورودی قرار گرفته است. یک آینه بزرگ نیز بالای آن نصب شده که به بزرگتر کردن فضا کمک کرده است. یک درختچه نیز می‌تواند در کنار این موارد قرار گیرد تا احساس سبز بودن فضا نیز منتقل شود.

در هنگام نصب آینه در سالن ورودی، بهتر این است که اصول و بایدها و نبایدهای فنگ شویی آینه را هم مدنظر داشته باشید تا از انرژی مثبت بیشترین بهره را ببرید.

قالیچه جلوی درب که از سبک وینتیج یا محو شده الهام گرفته شده باشد یک انتخاب ایده‌ال برای یک ورودی با فضای کوچک است.

می‌توانید تابلویی به رنگ همان فرش یا قالیچه بالای درب به دیوار بزنید تا هارمونی جذابی فراهم کنید. یک میز کوچک برای دکوراسیون ورودی خانه کوچک شما

 

4-صندلی و آینه چوبی

فضای قرار دادن یک نیمکت را ندارید، می‌توانید از یک صندلی ساده به همراه یک آینه که قاب آن به رنگ چوبی صندلی است استفاده کنید. همچنین میله‌ای را برای آویزان کردن کلاه و پالتو به دیوار بزنید. قفسه‌ای کنار صندلی بگذارید تا اطمینان حاصل کنید که کلیدها همیشه در دسترس شما هستند.

5-استفاده از میز کنسول گرد

اگر ورودی کوچکی دارید یا اصلا ورودی ندارید و خانه با راه پله‌ها شروع می‌شود، می‌توانید از یک میز کنسول نیم‌دایره یا گرد استفاده کنید و آن را به عنوان پیشخوانی برای فضای جلوی درب خانه در نظر بگیرید و با گلدانی گل روحی تازه به فضا دهید و هر فردی که وارد می‌شود را شگفت زده کنید. خود شما نیز هرگاه وارد خانه می‌شوید با دیدن این فضا خستگی از تنتان درخواهد رفت.

6-چوب رختی سنتی

این هم گزینه‌ای برای افرادی که ورودی‌ خانه‌شان بسیار کوچک است و هنوز دکوراسیون قدیمی سنتی را دوست دارند پیشنهاد می‌‌شود و آن قرار دادن یک چوب لباسی ساده برای آویزان کردن لباس‌ها پس از ورود به خانه است. به این ترتیب در فصل زمستان و پاییز لباس‌های خیس خود را به داخل خانه نخواهید برد و آن را همان جلوی درب آویزان می‌کنید.

اشتراک گذاری در :

به اشتراک گذاری بر روی whatsapp
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی telegram
به اشتراک گذاری بر روی email

پست های مرتبط

ارسال
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments