آشنایی با صفحات برتر دکوراسیون فضای باز در اینستاگرام

ایده‌های دکوراسیون فضای باز در اینستاگرام

داشتن یک حیاط‌خلوت، تراس یا حیاط کوچک، نعمت بسیار بزرگی است که با به کارگیری کمی ذوق و سلیقه می‌توانید بهشت کوچکی را برای خودتان تدارک ببینید. بهشت کوچکی که در لحظات خستگی، کلافگی یا استرس می‌توان به آنجا پناه برده و از فشارها و غم و غصه دنیا فاصله گرفت. اما چطور این فضا را طراحی کنید؟ کار سختی نیست. کافی است سری به شبکه‌های مجازی بزنید. ایده‌های بی‌شماری برای دکوراسیون فضای باز در اینستاگرام مقابل چشمانتان قرار خواهند گرفت.

هیچ چیز زیباتر از یک حیاط خلوت رؤیایی و نشستن در هوای آزاد نیست. بهترین طراحی برای تراس و حیاط خلوت آن است که راحت بوده و با طبیعت هماهنگ باشد. برای الهام گرفتن در طراحی‌، پیج‌های برتر دکوراسیون فضای باز در اینستاگرام به شما ایده‌های نابی را ارائه خواهند داد. با اجرای این طراح‌های زیبا، حتماً بخشی از روزتان را در فضای بیرون منزلتان سپری خواهید کرد.

معرفی پیج‌های برتر دکوراسیون فضای باز در اینستاگرام

همان‌طور که گفته شد فضای تراس و حیاط‌خلوت فضای ایده‌آلی برای لذت بردن از یک عصر دلنشین تابستانی است. از همین‌رو قصد داریم تا چند اکانت برتر اینستاگرام در مورد دکوراسیون فضای باز منزل را به شما معرفی کنیم تا با ایده گرفتن از این صفحات، بتوانید دلنشین‌ترین فضای ممکن را برای تراس یا حیاط خانه‌تان طراحی کنید. با ما همراه باشید:

ایده‌های الهام‌بخش برای دکوراسیون این فضا

در ابتدا به سراغ معرفی صفحاتی می‌رویم که ایده‌های کلی و الهام‌بخشی برای دکوراسیون فضای باز به شما ارائه می‌دهند و سپس صفحاتی را معرفی می‌کنیم که دکوراسیون فضای باز در اینستاگرام را به سبک‌های مختلفی از جمله سبک بوهمین، مدرن و… ارائه می کنند:

دکوراسیون فضای باز در اینستاگرام سوزان
اینستاگرام سوزان و ایده جالب استفاده از چادر در دکوراسیون فضای باز

سوزان، یک اکانت اینستاگرام برای دکوراسیون فضای باز دارد که مملو از ایده‌های شگفت‌انگیز است. از چادرهای دنج گرفته تا ایوان‌های زیبا در صفحه اینستاگرام او پیدا می‌شوند. دنبال کردن این اکانت اینستاگرام را به همه افرادی که عاشق زندگی در فضای باز هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

دکوراسیون فضای باز در اینستاگرام سیکس ات
استفاده از کالاهای بازیافتی و دور ریختنی در دکوراسیون فضای باز

اگر به فضای بیرون و هوای گرم علاقه دارید، این اکانت اینستاگرام برای دکوراسیون فضای باز شما مناسب است. سبک دکوراسیون آن در مورد استفاده از کالاهای بازیافتی است. طراحی‌های این صفحه به‌راحتی هر جایی را به فضایی آرامش‌بخش و مانند خانه تبدیل می‌کند. چیزی که در تمام عکس‌های آن کاملاً مشهود است.

باید این را مدنظر داشته باشید که همیشه قرار نیست برای بهره‌گیری از یک فضا، هزینه‌های هنگفتی انجام داد و در بسیاری مواقع می توان با کمی ذوق و سلیقه و استفاده از وسایل حتی قدیمی و چیدن آنها در کنار هم با نظم و سلیقه، فضایی جذاب را ایجاد کرد.

دکوراسیون فضای باز در اینستاگرام راشیدا
ایده گیری از دکوراسیون فضای باز در اینستاگرام برای خانه ای در مرکز شهر

چه کسی می‌گوید ساکنان شهری نمی‌توانند حیاط‌خلوت بسیار جذابی داشته باشند؟ Rashida Banks یک طراح داخلی ساکن واشنگتن دی‌سی است، اما فضای بیرونی خانه او با خانه‌های حومه شهر رقابت می‌کند. دکوراسیون دنج و مینیمالیستی او در تمام منزل و پاسیو حس خوشایندی را ایجاد کرده است.

چند تا مبل ساده، یک میز کوچک و چند گلدان گل و گیاه می‌تواند این بهشت را برایتان فراهم کند.

دکوراسیون فضای باز در اینستاگرام راشل
دکوراسیون فضای باز با رنگ های گرمسیری مخصوص فصل تابستان

اگر عاشق رنگ‌های جسورانه، گرمسیری و تزئینات هیجان‌انگیز هستید، صفحه اینستاگرام راشل موریارتی را دنبال کنید. طراحی‌های او پر از رنگ‌ها و الگوهای شگفت‌انگیز هستند. بسیاری از طراحی‌های زیبای او مناسب فصل گرم تابستان هستند.

اکانتهای برتر دکوراسیون فضای باز در اینستاگرام به سبک بوهمی

برای داشتن ایده‌های تخصصی‌تر، قصد داریم تا پیج‌های برتر دکوراسیون فضای باز به سبک‌های مختلف را به شما معرفی کنیم. در این قسمت اکانتهای ایده آل برای معرفی ایده های سبک بوهمین یا بوهمی را می‌خوانیم:

دکوراسیون فضای باز در اینستاگرام به سبک بوهمی
دکوراسیون فضای باز به سبک ترکیبی از بوهمی و مدرن

خانه Eve Mayrand، خانه‌ای در خارج از تورنتو و ترکیبی کامل از سبک بوهمی و مدرن است. دکوراسیون فضای بیرونی منزل او با چیدمان داخلی یک خانه رقابت می‌کند. اگر عاشق دکوراسیون مدرن و مینیمالیستی هستید، می‌توانید از این اکانت اینستاگرام برای دکوراسیون فضای باز الهام بگیرید.

دکوراسیون فضای باز در اینستاگرام با کریستینا
اینستاگرام کریستینا و ایده های او برای دکوراسیون فضای باز با الهام از حیات وحش

اگر عاشق طرح‌هایی با الهام از حیات وحش کالیفرنیا هستید، حتماً اکانت اینستاگرام کریستینا را دوست خواهید داشت. خانه او به سبک بوهمی و پر از بافت‌های زیبا و فضاهای آفتابی بوده و چیدمان آن فوق‌العاده است. این اکانت اینستاگرام با تخت ننویی دوست‌داشتنی آن و فضاهای باز با الهام از سبک مراکشی، ارزش دنبال کردن را دارد.

دکوراسیون فضای باز در اینستاگرام با سبک بوهمین
دکوراسیون فضای باز با الهام از سبک بوهمیان در اینستاگرام

اگر عاشق سبک بوهمی هستید، حتماً صفحه اینستاگرام Hey Wanderer را دوست خواهید داشت. این صفحه اینستاگرام، زوج هنری صفحه @stocktankpool بوده و مملو از فضاهای شگفت‌انگیز هنری با الهام از سبک بوهمیان است. این اکانت اینستاگرام برای دکوراسیون فضای باز مخصوص افرادی است که برای آنچه که می‌خواهند خودشان بسازند، نیاز به ایده دارند.

اکانتهای برتر اینستاگرام برای دکوراسیون فضای باز به سبک مدرن

شما می توانید فضای باز منزل خود را با ایده‌های مدرن طراحی کنید. از همین رو چند پیج برتر اینستاگرام برای دکوراسیون فضای باز به سبک مدرن را به شما معرفی می کنیم:

دکوراسیون فضای باز در اینستاگرام با ایده‌های مدرن
دکوراسیون فضای باز به سبک مدرن، یادآور آثار هنری

Daigh Rick یکی دیگر از معماران منظره است که دنبال کردن صفحه او را به هر فردی که عاشق طراحی مدرن است، پیشنهاد می‌کنیم. در واقع، طرح‌های این اکانت اینستاگرام برای دکوراسیون فضای باز، به نوعی آثار هنری هم به شمار می‌روند.

دکوراسیون فضای باز در اینستاگرام به سبک مدرن با آدام
دکوراسیون حیاط خلوت با طراحی مدرن

آدام رابینسون یک طراح منظره و دکوراتور فضاهای خارجی است. او یک اکانت اینستاگرام برای دکوراسیون فضای باز طراحی کرده که پر از فضاهای خیره‌کننده بوده و دلتان می‌خواهد هر چه زودتر از آن‌ها کپی‌برداری کنید. این صفحه با محوطه‌سازی زیبا و حیاط خلوت بسیار دوست‌داشتنی، موردعلاقه هر فردی است که عاشق طراحی مدرن در فضای باز است.

دکوراسیون فضای باز در اینستاگرام با اید‌ه‌های کاملا مدرن
پیج دکوراسیون فضای باز با استخر و تم جزیره ای

آیا به دنبال یک استخر شیک و به سبک جدید هستید؟ آیا به دنبال سایبان‌ها و صندلی‌های راحتی زیبا می‌گردید؟ این صفحه اینستاگرام را دنبال کنید. خانه ریچل سرن در فلوریدا زیباست، اما طرح‌های آن در عین زیبایی برای شما هم قابل پیاده‌سازی است. او در طراحی خود از پالت‌های رنگارنگ و تم‌های جزیره‌ای استفاده کرده که حتماً عاشقش خواهید شد.

ایده های دکوراسیون فضای باز در اینستاگرام به سبک کاملا مدرن
دکوراسیون فضای باز مخصوص خانه های رؤیایی

این اکانت، الهام‌بخش ایده‌آلی برای آن استخر رؤیایی است که همیشه آرزوی آن را داشتید. این تیم طراحی فضای باز مدرنی را طراحی می‌کنند که قطعاً در رده “خانه‌های رؤیایی” قرار می‌گیرند. اگر به دنبال ایده‌ طراحی رؤیایی برای فضای باز هستید، این اکانت اینستاگرام برای طراحی فضای باز را دنبال کنید.

دکوراسیون فضای باز در اینستاگرام با ایده‌های مدرن و شیک
دکوراسیون مدرن فضای باز مخصوص ایوان و پاسیو

Landscapes WA شرکتی در یکی از شهرهای اسکاتلند است که در طراحی فضای باز تخصص دارد. اکانت اینستاگرام آن‌ها با تصاویری مثل این عکس پر شده که دارای یک ایوان و پاسیو است. تمام طرح‌های آن‌ها از یک نوع و مدرن هستند. اگر در حال برنامه‌ریزی برای بازسازی کامل حیاط‌خلوت خود هستید، این اکانت اینستاگرام برای طراحی فضای باز می‌تواند الهام‌بخش شما باشد.

طرح‌های مختلف دکوراسیون فضای باز در اینستاگرام
دکوراسیون فضای باز با ترکیبی از سبک قدیمی و مدرن

Saudah Saleem ، طرح‌های خود را “روح قدیمی با پیچ‌و‌تاب مدرن” می‌نامد، طرح‌هایی که از دیدن آن‌ها سیر نمی‌شویم. صفحه اینستاگرام او دارای طراحی فضاهای داخلی و خارجی است. عکس‌های او از فضاهای باز همان چیزی است که به دنبال آن هستیم. طراحی‌های او پیشرفته، شیک و مملو از شخصیت هستند.

حرف آخر

یک تراس، حیاط‌خلوت یا حیاط خیلی کوچک هم با به کارگیری کمی ذوق و سلیقه می‌تواند تبدیل به فضایی رویایی و بی نظیر شود تا بتوان لحظاتی فراموش‌نشدنی و آرامش‌بخش را در آن سپری کرد. برای داشتن یک فضای باز دلربا و جذاب، لزوما نباید مبالغ هنگفتی را هزینه کنید؛ فقط کافی است تا از ایده‌های افراد متخصص و صاحب‌سبک بهره برده و با کمی ذوق و سلیقه این فضا را در تراس یا حیاط‌خلوتتان پیاده‌سازی کنید و چه کاری راحت تر از ایده گرفتن از صفحات دکوراسیون فضای باز در اینستاگرام.

کافی است فضایی مشابه با فضای حیاط‌خلوت یا تراس خودتان را در یکی از این صفحات بیابید و با ایده گرفتن از طرح موردعلاقه‌تان، برای پیاده‌سازی آن در تراس یا حیاط خانه دست به کار شوید و بهشتی کوچک مملو از آرامش برای خود و خانواده تان فراهم کنید.

منبع: thespruce

 

اشتراک گذاری در :

به اشتراک گذاری بر روی whatsapp
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی telegram
به اشتراک گذاری بر روی email

پست های مرتبط

ارسال
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments