مهمان خانه رویایی مریل استریپ در نیویورک باشید

سالن نشیمن خانه مریل استریپ در نیویورک

تا به حال سری به خانه سلبریتی‌های هالیوودی زده اید؟ اگر برایتان جالب است که دکوراسیون خانه‌های لاکچری هالیوودی‌ها را ببینید، امروز ما شما را به پنت‌هاوس مریل استریپ دعوت می کنیم؛ یکی از بازیگران سرشناس هالیوودی که چندی پیش آپارتمان فوق العاده اش در شهر نیویورک را به فروش رساند. خانه مریل استریپ در حقیقت یک پنت هاوس زیبا و رویایی بود که حتی تماشای تصاویر آن هم انرژی بخش است.

مریل استریپ با ۲۱ نامزدی برای کسب جایزه اسکار سه بار توانسته این جایزه را مال خود کند و ۲۸ بار هم نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بوده که از این حیث رکورددار است. او تا چندی پیش در این خانه رویایی زندگی می کرد.

سری به گوشه گوشه خانه مریل استریپ

این ساختمان در محله ترایبکا در بخش پایینی منهتن نیویورک واقع شده و پنت هاوسی با ۴ اتاق خواب و به وسعت ۳۷۰ متر مربع است. از آنجا که خانه های چهره های سرشناس دنیا توسط برترین طراحان داخلی، مبله و تزیین می شوند، با دیدن این تصاویر می‌توان ایده‌های خوبی برای دکوراسیون داخلی منزل گرفت.

سالن پذیرایی بزرگ و پرنور

سالن پذیرایی این خانه، بزرگ و نورانی است که با یک شومینه چوبی به دو فضای مجزا تفکیک شده . اتاق نشیمن در بخش مرکزی قرار دارد؛ از فضای پشت شومینه به عنوان اتاق تلویزیون استفاده شده و میز غذاخوری هم در دیگر سوی اتاق نشیمن قرار گرفته است.

میزغذاخوری خانه مریل استریپ
در خانه مریل استریپ میز غذاخوری در گوشه ای از سالن نشیمن قرار گرفته

پنجره های قدی سالن نشیمن، نور طبیعی را به داخل خانه می آورد و شومینه مدرن و چوب سوز ، فضای خانه را در روزهای سرد زمستان، گرم می کند. فضای دلنشینی برای تماشای تلویزیون طراحی شده است.

تی وی روم خانه مریل استریپ
اتاق تلویزیون خانه مریل استریپ که در فضای پشت سالن نشیمن قرار گرفته

در آشپزخانه چه می گذرد؟

در آشپزخانه پنت هاوس رویایی مریل استریپ، کابینتهای سفید با جزیره چوبی تضاد زیبایی ایجاد کرده است. یک یخچال ساید بای ساید ، دو فر ، یک اجاق گاز شش شعله و ماشین ظرفشویی برند بوش، تجهیزات داخل این آشپزخانه ساده و درعین حال شیک هستند.

آشپزخانه خانه مریل استریپ
آشپزخانه خانه مریل استریپ در عین سادگی، مجهز و شیک است

دفتر کار با چشم اندازی جذاب

پشت آشپزخانه، اتاقی قرار دارد که از آن به عنوان اتاق خصوصی یا دفتر کار استفاده می شود و چشم انداز حیرت انگیزی به قسمت شرقی و جنوبی نیویورک دارد.

اتاق کار خانه مریل استریپ
اتاق کار در خانه مریل استریپ پنجره های قدی و چشم اندازی رویایی دارد.

تراس زیبای خانه مریل استریپ

تراس این پنت هاوس زیبا با عرض ۳ متر، محل استراحت و دیدارهای دوستانه است که به سه جهت مختلف چشم انداز دارد. تقریبا از تمامی اتاقهای منزل به این تراس دسترسی وجود دارد تا ساکنان خانه بتوانند از منظره زیبای شهری لذت ببرند و البته باغچه زیبایی که در این تراس ایجاد شده، جلوه آن را به مراتب زیباتر کرده است.

تراس خانه مریل استریپ
تراس خانه مریل استریپ با عرض ۳ متر فضای دلنشینی برای ریلکس کردن است.

اتاق خواب‌هایی مینیمال

این خانه رویایی چهار اتاق خواب دارد که اکثر آنها به سبک مینیمال و با ترکیب رنگی شیک و ساده سفید و کرم دکور شده اند و به تراس خانه راه دارند. کفپوش‌های خانه از جنس چوب گردوی تیره برزیلی هستند.

سالن بدنسازی خانه مریل استریپ

در این پنت هاوس، یک سالن بدنسازی تعبیه شده و از جمله دیگر ویژگی های آن می‌توان به یک لابی زیبا، پارکینگ ماشین و نگهبان ۲۴ ساعته و پرسنل خدماتی آپارتمان اشاره کرد.

قیمت این خانه بی نظیر در سال ۲۰۱۸، حدودا ۲۴.۶ میلیون دلار اعلام شده بود و در ژانویه سال ۲۰۲۰ با قیمت ۱۵.۸ میلیون دلار به فروش رسید.

در روزهای آتی در مقالاتی مجزا به منزل سلبریتی های دیگر سری خواهیم زد و نگاهی به خانه رویایی استفن کری ستاره بسکتبال آمریکا خواهیم انداخت.

اشتراک گذاری در :

به اشتراک گذاری بر روی whatsapp
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی telegram
به اشتراک گذاری بر روی email

پست های مرتبط

ارسال
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments