با تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی، فضای زیباتری بسازید

تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی خانه

سرویس‌های بهداشتی حکم قهرمانان نادیده گرفته شده در فضای خانه را دارند. مکان‌هایی که قطعاً بیشترین استفاده از آنها می‌شود، اما به هنگام طراحی و بازسازی و تغییر دکور اغلب نادیده گرفته می‌شوند. دو طراح داخلی به نام های “شنن و‌لاک” و ” بریتنی زوویک” که چهار سرویس بهداشتی را در بورلی هیلز طراحی کرده‌‌اند، ایده‌های خوبی برای طراحی و تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی دارند.

آنچه مسلم است این است که ایجاد کمی تنوع و تغییر در سرویس بهداشتی، می‌تواند فضای به مراتب جذاب‌تر و زیباتری برای ما بسازد. با الهام گرفتن از زیرساخت‌های سبک اسپانیایی و پایان کارهایی با مدل‌های صنعتی در سرویس‌های بهداشتی، این فضا به مراتب شیک‌تر و زیباتر خواهد شد.

ایده‌های جذاب تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی

خبر خوش اینکه برای تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی ، نیازی نیست که داس و تیشه برداشته و سرویس بهداشتی را کوبیده و از نو بسازیم؛ شما می‌توانید با ترفندهایی ساده، برای بزرگ جلوه دادن سرویس بهداشتی کوچک‌تان اقدام کرده و درعین حال دکوراسیون شیک و زیبایی را ایجاد کنید.

گاهی وقت‌ها با هزینه‌ای اندک و اعمال تغییراتی جزئی می‌توانیم جلوه کاملا متفاوت و جذابی ایجاد کرده و توالت و حمام خود را تبدیل به زیباترین بخش خانه نمائیم. اغلب افراد هم برای طراحی سرویس بهداشتی به فکر تغییرات اساسی و بازسازی نیستند و از همین رو در نظر گرفتن سبک‌های جدید و متفاوت دنیا، می‌تواند تفاوتی بزرگ و چشمگیر در طراحی سرویس بهداشتی خانه ایجاد کرده و آنجا را به مکانی زیبا تبدیل کند.

در این مقاله به ۱۰ نکته و کار جزئی که با توجه به آنها می‌توانیم تغییری بزرگ ایجاد کنیم می‌پردازیم:

  • کاشی‌های تزئینی

طراحان داخلی پیشنهاد می‌کنند که وقت بگذارید و برای انتخاب کاشی‌های مناسب و خوب برای سرویس بهداشتی‌تان که با سبک خانه هماهنگی دارند، خوب بگردید.

همیشه می‌توانید با ایجاد تغییرات مطمئن شوید که بعضی از الگوها، خاص شما بوده و منحصر به فرد هستند. ابتدا می ‌توانید این الگوها را در جاهای کوچک مانند دیوار حمام به کار ببرید و سپس آن را در جاهای بیشتر و بزرگتری استفاده کنید.

شما با خرید کاشی‌های جدید برای سرویس بهداشتی و تعویض کلی کاشی‌ها و یا حتی بخشی از کاشی‌ها به‌صورت نواری، می‌توانید تنوع جدیدی ایجاد کنید.

  • آینه

آینه‌هایی با شکل‌های جذاب و خلاقانه را در سرویس بهداشتی خود را نصب کنید. شما می‌خواهید این نقطه را به نقطه‌ای کانونی تبدیل کنید تا حرفی برای گفتن داشته باشد. به‌عنوان مثال به این آینه بیضی شکل نگاه کنید که چگونه به فضا زیبایی بخشیده است. حتی اگر در سرویس بهداشتی‌تان آینه نصب شده، شاید وقت آن رسیده تا تغییراتی هر چند جزیی در این فضا ایجاد کنید.

تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی با نصب آینه
استفاده از کاشی‌های طرح‌دار و آینه‌های منحصر به‌فرد در سرویس بهداشتی
  • نورپردازی مناسب

به گفته “و‌لاک” و “زوویک”، نورپردازی مانند جواهری در فضای داخلی عمل می‌کند. برای این کار، مطمئن شوید که لوازم تاثیرگذاری را انتخاب می‌کنید و همچنین از این مطمئن شوید که اندازه لامپی که انتخاب می‌کنید برای فضا مناسب باشد. اما همچنان خلاقیت را در نظر داشته باشید.

  • وان حمام

آیا به دنبال راهی هستید تا حمام خود را مدرن و به روز کنید؟ وان های مجزایی هستند که می‌توانید آنها را همین الان در حمام خود قرار دهید. این روشی فوق‌العاده است تا با تغییر دکوراسیون در سرویس بهداشتی منزل‌تان، حمام خانه تبدیل به فضایی شیک و مدرن شود.

  • رنگ کردن دیوارهای سرویس بهداشتی

از اینکه دیوارهای سرویس بهداشتی کوچک خود را مشکی کنید، نترسید. رنگ مشکی می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد. با اضافه کردن یک آینه بزرگ‌نما می‌توانید میزان نور دریافتی طبیعی را افزایش داده و آنجا را به یک مکان دوست‌داشتنی با حس و حال خوب تبدیل کنید.

تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی با مشکی کردن دیوارها
رنگ‌کردن دیوارهای سرویس بهداشتی به رنگ سیاه
  • انتخاب درهای منحصر به فرد

از شر پرده‌های قدیمی که برای تفکیک فضای سرویس بهداشتی و حمام داشتید خلاص شده و درهایی از جنس استیل برای دوش حمام سفارش دهید. این کار یک نوآوری است و هیچگاه از مد نخواهد افتاد.

تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی و نصب در برای حمام
به جای پرده‌های حمام، درب زیبایی سفارش دهید و تنوع ایجاد کنید.
  • وسایل جانبی

سبک فضای خود را با استفاده از جاحوله‌ای‌های خیره‌کننده و پیشخوان یا قفسه‌هایی برای قرار دادن لوازم جانبی ارتقا دهید. به حوله‌های دستی و قالیچه‌های حمام فکر کنید، زیرا همیشه کاربردی و خوب خواهند بود.

  • محصولات زیبا

با پیش گرفتن سبک مینیمال و انتخاب محصولات طبیعی که بتوانید به‌عنوان دکور نیز از آنها استفاده کنید، به فضایتان زیبایی ببخشید. برای مثال لیف یا اسفنج صورتی بادکنکی شکل خود را کنار بگذارید و به جای آن از یک اسفنج دریایی استفاده کنید.

برخی از محصولات علاوه بر اینکه کیفیت خوبی دارند، بسته‌بندی زیبایی نیز دارند که می‌توانند به پیشخوان‌ها و قفسه‌های حمام جلوه خاصی بدهند.

تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی با تهیه لوازم جانبی زیبا
استفاده از لوازم جانبی زیبا در طراحی سرویس بهداشتی
  • ایجاد تنوع با ایده‌های ناب

آیا می‌دانید یکی از به روزترین روش‌های دکوراسیون حمام چیست؟ استفاده از کابینت کمتر و نصب لوازم و لوله‌کشی‌ها به‌صورتی که در معرض دید باشند.

طبق گفته “و‌لاک” و “زوویک” می‌توانید برای تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی ، از ابزارهای زیبا استفاده کنید. لوله‌های روکار محبوب این روزها از جنس‌های برنجی، مشکی مات و نیکل براق هستند. خلاقیت به خرج دهید، شما می‌توانید با کمی خلاقیت طراحی خاص و ویژه‌ای برای سرویس بهداشتی‌تان انجام دهید.

تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی و ایجاد تنوع
لوله‌کشی‌های زیبا را در معرض دید قرار دهید.
  • استفاده از گل و گیاه

بهترین روش برای نشاط دادن به یک اتاق چیست؟ قطعا استفاده از سبزینگی. همین ایده را می‌توان در دکوراسیون سرویس بهاشتی نیز به کار گرفت.

“و‌لاک” و “زوویک” چیدمانی پر طراوت را پیشنهاد می‌کنند. گیاهان مرغ بهشتی و فیکوس از جمله گیاهانی هستند که می‌توانید در فضای سرویس بهداشتی قرار داده و در آنجا جذابیت و سبزینگی ایجاد کنید.

سخن آخر

برای تغییر دکوراسیون در سرویس بهداشتی همیشه لازم نیست که به بازسازی این فضا بپردازید. گاهی با هزینه‌های محدود و به کارگیری کمی خلاقیت و سلیقه، می‌توانید تغییرات زیبا و جذابی در این فضا ایجاد کرده و دکوراسیون متفاوتی را در سرویس بهداشتی منزلتان بچینید.

اشتراک گذاری در :

به اشتراک گذاری بر روی whatsapp
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی telegram
به اشتراک گذاری بر روی email

پست های مرتبط

ارسال
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments