فرصت متقاضیان مجرد برای بارگذاری اطلاعات نهضت ملی مسکن

نهضت ملی مسکن

مقام مسئول وزارت راه از فرصت ۲۰ روزه متقاضیان مجرد نهضت ملی مسکن برای بارگذاری اطلاعات نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: در صورت عدم انجام این کار متقاضیان حذف می‌شوند. خلیل محبت‌خواه گفت: متقاضیان مرد مجرد بالای 23 سال تا 31 اردیبهشت فرصت دارند وارد پورتال نهضت ملی مسکن به آدرس saman.mrud.ir شده و تعهدنامه محضری را دانلود کنند.

نهضت-ملی-مسکن-ویرایش
متقاضیان مرد مجرد بالای 23 سال تا 31 اردیبهشت فرصت دارند وارد پورتال نهضت ملی مسکن به آدرس saman.mrud.ir شده و تعهدنامه محضری را دانلود کنند.

این متقاضیان سپس باید به دفتر خانه اسناد رسمی مراجعه کرده و پس از تکمیل تعهد نامه و ثبت محضری، اسکن تعهد نامه تکمیل شده را مجددا در سایت بارگذاری کنند تا شرایط احراز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران پی گیری و دنبال شود. وی عدم بارگذاری اسکن تعهد نامه محضری تکمیل شده و ممهور به مهر محضری را بارگذاری ناقص مدارک اعلام کرد و  افزود: «تا پایان اردیبهشت باید ویرایش ها توسط متقاضیان انجام شود، چراکه پس از تاریخ اعلام شده عملا امکان ویرایش وجود نداشته و نقص مدارک منجر به حذف متقاضی خواهد شد.»

واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی بیمه کیفیت می‌شوند

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی از سه تا ۱۰ سال بیمه کیفیت می‌شوند. محمود محمودزاده در نشست شورای هماهنگی برنامه‌های حوزه مسکن گفت: «تفاهم نامه‌ای با بیمه امضا شد که براساس آن واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی از سه تا ۱۰ سال بیمه کیفیت می‌شوند.»

اتمام پالایش متقاضیان نهضت ملی مسکن تا پایان خرداد

در این نشست که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد بر اتمام پالایش نهایی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تا پایان خرداد تاکید شد. همچنین مقرر شد جلسات شورای عالی مسکن با حضور رئیس جمهور ماهانه برگزار شود.

تاکنون بیش از ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر متقاضی مسکن در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که بیش از ۳ میلیون و ۲۷۰ هزار متقاضی واجد شرایط اولیه شناخته شده‌اند و از این میان پالایش نهایی ۵۶۲ هزار متقاضی نهایی شده است. در طرح نهضت ملی مسکن قرار است حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد شهری و ۸۰۰ هزار واحد روستایی در مدت ۴ سال ساخته شود.

منبع: خبرگزاری مهر

اشتراک گذاری در :

به اشتراک گذاری بر روی whatsapp
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی telegram
به اشتراک گذاری بر روی email

پست های مرتبط

ارسال
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments