قیمت آپارتمان در محله دیپلمات‌نشین با ویوی سفارت سوئیس

آپارتمان‌های محله الهیه

بدون تردید، آپارتمان‌های محله الهیه از گران قیمت‌ترین آپارتمان‌های پایتخت هستند؛ در این میان تعدادی از آپارتمان‌های الهیه یا همان فرشته که در مجاورت سفارت سوئیس قرار دارند، برای فروش به شیوه جالب و متفاوتی تبلیغ می‌شوند و چشم‌انداز باغ سفارت و محله دیپلمات‌نشین، بخشی از این تبلیغ‌ها به شمار می‌آید.

قیمت هر مترمربع از این آپارتمان‌ها، بالای ۱۰۰ میلیون تومان است و گاهی تا متری ۱۵۰ میلیون تومان هم عرضه می‌شود و البته سال ساخت و امکانات این آپارتمان‌ها تاثیر زیادی در تعیین قیمت آنها دارد.

آپارتمان‌های محله الهیه
واقع شدن در نزدیکی سفارت سوئیس، آپشن برخی از آپارتمان‌های فروشی محله الهیه است.

امنیت آپارتمان‌های محله الهیه

در این میان، مشاوران املاک محله می‌گویند که مالکان این آپارتمان‌های محله الهیه که ساختمانشان در نزدیکی سفارت سوئیس واقع شده‌اند، قیمت واحد مسکونی خود را اندکی از عرف منطقه بالاتر در نظر می‌گیرند؛ زیرا چشم‌انداز باغ سفارت را به نوعی امتیاز برای ساختمان خود می‌دانند.

البته برخی هم معتقد هستند که نزدیکی آپارتمان‌شان به باغ سفارت به معنی برخورداری از امنیت بالاتری در محله خواهد بود. گرچه به گفته مشاوران املاک، این اختلاف قیمت چندان زیاد نیست؛ اما در هر صورت چشم‌انداز باغ سفارت برای بسیاری از مشتریان ارزش پرداخت اندکی رقم بالاتر را دارد!

در ادامه قیمت تعدادی از این آپارتمان‌ها را با استناد به آخرین فایل‌های فروش مشاوران املاک می‌بینید.

آپارتمان‌های محله الهیه با قیمت‌های میلیاردی
قیمت آپارتمان‌های محله الهیه به طور کلی بالاتر از اکثر مناطق تهران است.

متوسط قیمت مسکن در گران‌ترین مناطق پایتخت

این قیمت‌ها برای آپارتمان‌های منطقه الهیه در شرایطی تعیین شده که متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در منطقه ۱ شهر تهران که گران‌ترین محدوده پایتخت نیز به شمار می‌رود، از ۶۸.۷ میلیون تومان در اسفند ۱۳۹۹، به ۶۹ میلیون تومان در آذر ۱۴۰۰ رسیده که از رشد ناچیز ۰.۵ درصدی طی ۹ ماه گذشته حکایت دارد.

از سوی دیگر طبق اعلام بانک مرکزی، در آذرماه امسال متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران ۳۲ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان بوده که نسبت به ماه قبل و مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۱.۸ و ۲۱.۱ درصد افزایش یافته است.

منبع: خبرآنلاین

اشتراک گذاری در :

به اشتراک گذاری بر روی whatsapp
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی telegram
به اشتراک گذاری بر روی email

پست های مرتبط

ارسال
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments