شانزده اکانت برتر بازسازی خانه در اینستاگرام

بازسازی خانه در اینستاگرام

آیا به دنبال این هستید که فضایتان را بازسازی کنید؟ در این صورت شاید به ایده های خاص و متفاوت نیاز داشته باشید. برای ایده گرفتن در این رابطه می توانید از ابزارهای مختلفی از جمله شبکه های اجتماعی کمک بگیرید. طرح ها و ایده های بازسازی خانه در اینستاگرام خیلی زیاد به چشم می خورد و شما می توانید برای الهام گرفتن به آن نگاهی بیاندازید! هزاران اکانت خوب با ایده ها، نکات و ترفندهای بسیار  و توجه به قوانین فنگ شویی و مینیمالیسم زیاد وجود دارند تا تجربه نوسازی خانه شما را خوشایند سازند.

پس همین حالا دست به کار شوید!

اکانتهای برتر بازسازی خانه در اینستاگرام

در این مقاله، 16 اکانت برتر بازسازی خانه در اینستاگرام را جمع آوری کرده ایم. با دیدن هر یک از این صفحه ها بلافاصله به سمت خانه خواهید رفت، در حالیکه سرشار از الهامات و ایده هایی هستید که در این صفحه ها دیده اید تا اتاق ها و خانه هایتان را تغییر شکل دهید.

برای رنگهای پاستلی و صدها تصویر جذاب و خیره کننده آماده شوید، و اکانت Mr.kate را دنبال کنید. او یک طراح داخلی است که هم کمک زیادی به 3.5 میلیون دنبال کننده خود در یوتیوب می کند و هم برای آنها ایده سازی می کند.

صفحه اینستاگرام او بسیار خارق العاده و سرشار از ایده های طراحی سرشار از شوخی و سرگرم کننده است. همچنین در صفحه او عکس های باورنکردنی از کودکان بانمک وجود دارد. اگر تصمیم تان قطعی است، این صفحه در مورد بازسازی خانه در اینستاگرام را دنبال کنید.

بازسازی خانه در اینستاگرام با کیت
در این صفحه تصاویر جذاب و خیره کننده با رنگهای زیبا را در بازسازی خانه ببینید

“جولیا مارکوم” یک مربی داخلی و یک خانه دار علاقه مند است. صفحه اینستاگرام او بسیار خوش استیل و شیک است و وقتی به بازسازی خانه می رسیم پر از ایده های هوشمندانه است. تعداد زیادی از عکسهای قبل و بعد از بازسازی در صفحه او وجود دارند که خود گویا این هستند که جولیا می داند از هر اتاق چگونه استفاده کند و آن را به شکل منحصر بفردی با نشاط کند.

نوسازی خانه در اینستاگرام با جولیا
عکسهای شیک و سرشار از ایده های هوشمندانه جولیا برای بازسازی خانه در اینستاگرام او تماشا کنید.

در صفحه بازسازی خانه در اینستاگرام “شری پترسیک”(و جان) می بینید که آنها سخت مشغول تعمیرات اساسی کامل در خانه شان و دو خانه ساحلی قدیمی هستند. با پروژه ای به این عظمت، قطعا این کار برایشان کاری بزرگ است، اما همانطور که از عکسهایشان می بینید، هیچ زوجی نمی تواند تا این حد با کار خوب کنار بیاید. ما هم طرفدار پروپا قرص این لوستر هستیم.

بازسازی خانه در اینستاگرام با شری
عکسهایی از بازسازی خانه قدیمی توسط این زوج

می توانید ویترین یک زندگی بین المللی را از خلال طراحی خانه “اشلی پترون” در صفحه بازسازی خانه در اینستاگرامش ببینید. اگر به دنبال پیشنهادهایی برای مبلمان، نکات طراحی، الهام گیری از مجموعه رنگها، و تقسیم بندی خانه هستید، این اکانت مناسب شما می باشد.

بازسازی خانه در اینستاگرام با اشلی
تقسیم بندی فضا و  نکاتی در خصوص مبلمان و بازسازی خانه در اینستاگرام اشلی

“جنی کومندا” اثباتی برای این حرف است که نباید از ترکیب الگوهای متفاوت خجالت کشید. تا زمانی که این کار را به روش درستی انجام دهید، ترکیب تصاویرمختلف می تواند کاملا خیره کننده باشد- و جنی از اینکه به دنبال کننده هایش نشان دهد چگونه این کار را می کند بسیار خوشحال است.

او سابقا یک طراح داخلی بوده و در مجلات نیز مشارکت می کرده ولی اکنون او خانه ها را بازسازی می کند و موسس یک چاپخانه است. صفحه بازسازی خانه در اینستاگرام او قطعا ثابت می کند که قطعاتی که او طراحی کرده بهترین ها هستند و برایتان بسیار الهام بخش خواهد بود.

بازسازی خانه در اینستاگرام با جنی
ترکیب درست الگوهای متفاوت را در بازسازی های این صفحه ببینید

صفحه اینستاگرام “آنجلا رز” تماما در مورد کارهایی است که خودتان می توانید انجام دهید تا شکل خانه تان را عوض کنید. همیشه مجبور نیستید که با یک پیمانکار قرارداد ببندید و برای متخصصین پول زیادی خرج کنید. گاهی واقعا خودتان می توانید آن را انجام دهید.

صفحه او در مورد ایده های بازسازی خانه در اینستاگرام ، اثباتی برای این حرف است. اگر به دنبال راه حلی می گردید که این کار را خودتان انجام دهید، این اکانت ویژه شما خواهد بود.

بازسازی خانه در اینستاگرام با آنجلا
در صفحه اینستاگرام آنجلا می بینید که چطور خودتان خانه تان را بازسازی کنید

“ارین فرانسوا” در حال مدرن کردن خانه دوبلکس مدل “تودور” (مربوط به یکی از سلسه های پادشاهی انگلیس) خود که مربوط به دهه 30 (بین سالهای 1930 و 1940) است، می باشد و برای دنبال کننده هایش عکس هایی که به زیبایی طراحی شده اند را می گذارد.

نام این بازی برای “ارین” طرح ها و سبک های داخلی که خودتان می توانید انجام می دهید است. با به کارگیری طیف رنگها و توجه به جنبه ها و نکات ریز، قطعا می خواهید برخی از سبک های “ارین” را وارد فضای خودتان بکنید.

بازسازی خانه در اینستاگرام با ارین
ارین در بازسازی خانه قدیمی اش از طرحها و سبکهای رنگی استفاده می کند

“کیم” و “اسکات” همه آن چیزی هستند که شما نیاز دارید بدانید. چیزهایی درباره پیدا کردن بهترین رنگ، طرح و نکات ریزی که خانه شما را به جایی دلنشین تبدیل می کنند. قادر خواهید بود که به صفحه آنها امتیاز بهترین طراحی و نوسازی خانه در اینستاگرام را بدهید.

بازسازی خانه در اینستاگرام با کیم و اسکات
بهترین رنگها و طرحها در صفحه بازسازی خانه در اینستاگرام کیم و اسکات

“لیدنسی دین” تمام آن چیزی است که برای خلق فضایی زیبا و به صرفه با به کارگیری ابزار نیاز دارید. سبک او سرزنده و زنانه است. تنها این نیست، بلکه سبک او به گونه ای است که به راحتی در خانه شما قابل اجرا می باشند.

او مثالی درخشان از کلیشه شکنی زنانه در پروژه های بازسازی است. صفحه بازسازی خانه در اینستاگرام “لیدنسی” را دنبال کنید تا نکات و ترفندهای او را بیاموزید و خانه تان را به آنچه می خواهید تبدیل کنید.

بازسازی خانه در اینستاگرام با لیدنسی
سنت شکنی لیدنسی در سبک زنده او در پیج بازسازی خانه در اینستاگرام او بارز است.

“سارا گیبسون” در مورد بازسازی خانه در اینستاگرام صفحه ای درخشان دارد که تجربه بازسازی خانه خود اوست. او بسیاری از نکات طراحی، پروژه هایی که خودش انجام داده، سبک دادن و طراحی داخلی را در صفحه اینستاگرام و وبلاگش به اشتراک گذاشته است.  قطعا ارزش این را دارد که برای پروژه نوسازی خانه تان او را دنبال کنید.

بازسازی خانه در اینستاگرام با سارا
سارا بلاگری است که تمام کارهای نوسازی خانه اش را خودش انجام داده

“کیسی فین” تمام آن چیزی است که نیاز دارید برای کارهایی که خودتان می خواهید انجام دهید بدانید. او و شوهرش در حال بازسازی خانه شان که در سال 1921 ساخته شده هستند.

صفحه نوسازی خانه در اینستاگرام او سهم قابل قبولی از نکات سبک دادن و پروژه هایی که خودتان می توانید انجام دهید را با شما به اشتراک می گذارد. کارهایی که بی صبرانه منتظر هستید تا در خانه خود انجامشان دهید.

بازسازی خانه در اینستاگرام با کیسی
کیسی و شوهرش در بازسازی خانه قدیمی شان سبک های تازه ای ارائه دادند

صفحه “فیلیپ” یک صفحه زیبا در نوسازی خانه در اینستاگرام است. او برای دنبال کننده هایش آموزش های زیادی در مورد نکات، ترفندها و الهامات دارد که به شما کمک می کند تا خانه تان را به بهترین شکل ممکن بسازید. از نو نوار کردن آشپزخانه و دستشویی گرفته تا تبدیل اتاق های نشیمن به جایی دلپذیر برای خانواده. با دنبال کردن “فیلیپ” در پروژهایی که خودتان برای انجام می دهید به خطا نخواهید رفت.

بازسازی خانه در اینستاگرام با فیلیپ
فیلیپ سازنده ای توانا که به شما کمک می کند تا کارهای نوسازی را خودتان انجام دهید

ما عاشق این هستیم که دستشویی مان را به این زیبایی بسازیم. طرح رنگ، کاغذ دیواری، دستگیره ها، همه چیز یکپارچه و منحصر به فرد بنظر می رسد و همه اینها به لطف دید بسیار خوب “جنیفر” برای طراحی و انجام آن توسط خودش است.

صفحه او راجع به بازسازی خانه در اینستاگرام  را دنبال کنید تا کارهای زیاد و دگرگونی های زیبایی را که خودتان می توانید انجام دهید ببینید.

نوسازی خانه در اینستاگرام با جنیفر
داشتن دید خوب برای بازسازی و طراحی فضاها از نکات ضروری است

“کتی” به شما قدرت تغییر چیزهای ساده را نشان می دهد، چیزهایی مثل یک پنکه سقفی که فضای شما را بطور کامل تغییر می دهد. صفحه او در اینستاگرام پر است از طرح های الهام بخش و ایده هایی برای ایجاد سبک، که شما به محض دیدن می خواهید که آنها را انجام دهید. با نگاه کردن به صفحه نوسازی خانه در اینستاگرام او احساس می کنید که آماده اید تا دنیا را فتح کنید(و البته خانه خودتان را!).

بازسازی خانه در اینستاگرام با کتی
تغییرات شگرف با کارهای ساده در پیج کتی درباره بازسازی خانه در اینستاگرام

“لیز” یک وبلاگ نویس است که درباره خانه و کارهایی که خودتان می توانید انجام دهید، با سبک های متفاوت و طرحهای مختلف می نویسد. او همزمان با موسسات نوسازی خانه ها نیز کار می کند و به آنها عناصر، راه حل ها و کاربردهای جدیدی در پروژه هایی که خودشان تولید می کنند ارائه می دهد.

بازسازی خانه در اینستاگرام با لیز
وبلاگری با طرحهایی متفاوت و جدید درمورد بازسازی خانه در اینستاگرام

ما هیچ وقت به چنین دیوارهای سبز زمردی نه نخواهیم گفت. بخصوص وقتی اینطور به نظر برسند. “اشلی” در حال بازسازی و تغییر شکل دادن یک اثر تاریخی مربوط به سال 1915 است. تمام فکر او این است که بازسازی او از نظر امنیتی قابل قبول باشد. وقتی صفحه نوسازی خانه در اینستاگرام اشلی را دنبال می کنید آماده الهام گرفتن از رنگها، طرحها و نکات رعایت شده در کارهایش باشید.

بازسازی خانه در اینستاگرام با اشلی2
توجه به ایمنی و ترکیب رنگها از شاخص های کار اشلی است

اشتراک گذاری در :

به اشتراک گذاری بر روی whatsapp
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی telegram
به اشتراک گذاری بر روی email

پست های مرتبط

ارسال
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments