زنگ در هوشمند Doorbell3 چگونه امنیت را به خانه می‌آورد؟

زنگ در هوشمند Doorbell3 و قابلیت‌های آن

در قرن بیست و یکم و در دنیای مدرنی که زندگی می‌کنیم، بهره‌گیری از تجهیزات مدرن و هوشمند، علاوه بر آنکه امنیت ما و زندگی‌مان را افزایش می‌دهند، بلکه رفاه و آسایش بیشتری را هم به ما هدیه خواهند داد. یکی از این تجهیزات جذاب هوشمند، زنگ‌های دری هستند که امنیت زیادی را با خود به همراه می‌آورند. اگر برایتان سوال است که چنین زنگ‌هایی چه ویژگی‌های خاصی دارند، در این مقاله با ما همراه شوید؛ چرا که قصد داریم تا به بررسی یکی از این زنگ‌های هوشمند با نام زنگ در هوشمند Doorbell3 بپردازیم. 

آشنایی مختصر با زنگ در هوشمند Doorbell3

شرکت Ring، برند امنیت خانه هوشمند آمازون،  اخیرا زنگ درب ویدئویی جدیدی را با نام زنگ در هوشمند Doorbell3 به بازار عرضه کرده که از محصولات جذاب حوزه منازل هوشمند به شمار می‌رود.

دو محصول به نام‌های doorbell 3 و doorbell 3 plus از جدیدترین محصولات امنیتی آمازون هستند که محصول Doorbell3 به قیمت 200 دلار و doorbell3 plus به قیمت 230 دلار به فروش می‌رسند.

البته این دو محصول تفاوت‌هایی جزئی با هم دارند؛ یکی از این تفاوت‌ها این است که مدل پلاس به همراه ویژگی‌هایی که pre-Roll نامیده می‌شود به بازار عرضه شده است. این ویژگی، قابلیت و توانایی ضبط چهار ثانیه فعالیت پیش از حرکت سوژه را داراست و در عمل، این دستگاه می‌تواند تصاویر بیشتری در مقایسه با دیگر دستگاه‌های هوشمند رینگ بگیرد.

ویژگی های زنگ در هوشمند آمازون

اما سوال مهم اینجاست که با تهیه زنگ در هوشمند Doorbell3 از چه امکاناتی بهره‌مند خواهیم شد؟ در ادامه مقاله به بررسی ویژگی‌های این زنگ هوشمند می‌پردازیم:

فیلمبرداری از سوژه های متحرک

یکی از ویژگی‌های قابل تحسین زنگ در هوشمند Doorbell3 ، قابلیت فیلمبرداری از سوژه‌های متحرک است. این زنگ هوشمند، نه تنها از حرکت سوژه‌های مشکوک فیلم می‌گیرد، بلکه حتی 4 تا 7 ثانیه پیش از حرکت سوژه را نیز فیلمبرداری کرده و در حافظه‌اش ذخیره می کند. این به‌خصوص برای مواردی که پای پلیس در میان است، ویژگی بسیار جذابی محسوب می‌شود.

زنگ در هوشمند Doorbell3
زنگ در هوشمند Doorbell3 محصول شرکت آمازون، قابلیت فیلمبرداری از سوژه‌های متحرک را داراست.

از آنجایی که این محصول برای فضاهای بیرونی طراحی شده، ترافیک خیابان و حرکت خودروها و عابرین پیاده یا حرکت درختان موقع وزش باد را به عنوان سوژه‌های مشکوک در نظر نمی‌گیرد. بلکه بازه‌های نزدیک به محل نصب که تحت کنترل شماست را نظارت می‌کند و در این حیطه ها اگر فعالیتی دیده شود، فیلمبرداری کرده و به شما اطلاع داده می‌شود.

توانایی تعریف مناطق حرکتی قابل تنظیم (که خود شرکت آن را مناطق نزدیک می‌نامد) برای این دستگاه وجود دارد.

به صورتی که هرگونه حرکتی تا آن محدوده مشخص، مشکوک به حساب نمی‌آید؛ مثلا اگر فردی دورتر از محدوده تعیین شده، مشغول قدم زدن باشد، حرکات او تحت عنوان حرکات مشکوک برداشت نشده و در نتیجه به کاربر اطلاع داده نمی‌شود. مثال دیگر اینکه اگر در حیاط خانه حرکت کنید، هیچ زنگ هشداری دریافت نمی‌کنید، اما اگر به حیاط پشتی بروید یا نزدیک زنگ هوشمند در شوید، دستگاه شروع به اخطار دادن خواهد کرد.

هماهنگی با دستیارهای صوتی

زنگ در هوشمند Doorbell3 از وای‌فای با پهنای باند 2.4 و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و با فرمان‌های دستیار صوتی الکسا و همچنین دیگر محصولات شرکت رینگ به خوبی هماهنگ است.

زنگ در هوشمند Doorbell3 پلاس
زنگ در هوشمند Doorbell3 پلاس حتی 4 تا 7 ثانیه پیش از حرکت سوژه را نیز فیلمبرداری و ذخیره می‌کند.

امکان ضبط 24 ساعته ویدیو

این زنگ درب هوشمند، امکان ضبط 24 ساعته در 7 روز هفته را برای شما فراهم می‌آورد و پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا و گوگل اسیستنت و ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند تشخیص چهره و ردیابی خودکار صورت موجب شده که تبدیل به ابزاری کاربردی و ارزشمند شود. این زنگ در هوشمند ویدیوئی، باتری‌خور هم هست و این نیز یکی دیگر از مزایای مهم زنگ در هوشمند Doorbell3 به حساب می‌آید.

شرکت رینگ، شرکتی که آمازون آن را در سال 2018 خریداری کرد، دستگاه‌های هوشمند خانگی زیادی را به بازار ارائه می‌کند؛ از محصولات مرتبط با نور خانگی گرفته تا زنگ‌های در هوشمند و دوربین‌های امنیتی متعدد.

اگرچه می‌توان مدل‌های قدیمی‌تر doorbell از جمله doorbell1 را با قیمت‌ 100 دلار و doorbell 2 را با قیمت 199 دلار خریداری کرد اما مزایا و قابلیت‌های زنگ در هوشمند Doorbell3 که یکی از مهمترین آنها بهره‌مندی از باتری قابل‌شارژ است، آن را به محصول به مراتب جذاب‌تری تبدیل کرده است. 

در عین حال ترکیب ویژگی‌هایی مانند Pre-Roll و همه‌کاره بودن این مدل و طراحی باتری‌های قابل شارژ، تنظیمات قابل سفارش و سهولت استفاده در برنامه موجب می‌شود که زنگ در هوشمند Doorbell3 به‌عنوان یک زنگ هوشمند ایده‌آل شناخته شود. 

این را به خاطر داشته باشید که با بهره‌گیری از مزایای یک خانه هوشمند شما می‌توانید با آرامش خاطر و امنیت بیشتر، زندگی بی‌دغدغه‌تری را تجربه کنید.

 

اشتراک گذاری در :

به اشتراک گذاری بر روی whatsapp
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی telegram
به اشتراک گذاری بر روی email

پست های مرتبط

ارسال
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments