راهکارهای مفید برای مرتب کردن سیم ها و کابل ها در خانه

آیا در سیم ها وکابل ها غرق شده اید؟ ما اینجا هستیم تا به شما در مرتب کردن سیم ها و کابل هایتان کمک کنیم.

خریدن یک میز تحریر، مانیتور کامپیوتر، تلویزیون یا دستگاه های دیگر بسیار هیجان انگیز است، اما وقتی نوبت به مرتب کردن سیم ها، شارژرها و بقیه کابل ها می شود، این دستگاه ها داستانی متفاوت پیدا می کنند.

روش هایی مفید برای مرتب کردن سیم ها و کابل ها

برای روشن کردن دستگاهتان نیازمند کابل ها و سیم ها هستید و در عین حال روش های زیادی برای مدیریت موثر و مرتب کردن سیم ها وکابل ها وجود دارد که به شما کمک می کند تا استرس تان در مورد فضای بهم ریخته از کابل ها از بین برود و در نتیجه خانه ای مرتب داشته باشید. در اینجا به 5 نکته مفید که برای مبارزه با آشفتگی کابلها است می پردازیم.

  • به پریزهای برق نزدیکتر شوید

گاهی پریزهای برق در جاهای نامناسبی هستند، اما اگر می توانید، با نزدیک شدن به پریزهای برق از کشیدن سیم برق در سرتاسر اتاق جلوگیری خواهید کرد. با ایجاد این تغییر کوچک در مرتب کردن سیم ها می توان به کم کردن آشفتگی کمک کرده و از لغرش روی سیم ها جلوگیری کند.

  • از سیستم های بدون سیم (وایرلس) استفاده کنید

هرچقدر که بتوانید از وسایل بدون سیم استفاده کنید، دیگر نگران درهم و برهمی سیمها نخواهیم بود.

استفاده از هدفون ها و اسپیکرهای بلوتوث دار بدون سیم یک مثال خوب از وسایلی هستند که مشکلات مرتب کردن سیم ها را کم می کنند. البته می دانم که هر دوی آنها سیم های شارژر دارند، و در قسمت بعد به آنها خواهیم پرداخت، اما حس آزادی و راحت جابجا شدن چنین وسیله هایی بسیار مهم است و آنها واقعا فضا را تمیزتر می کنند.

در حالیکه این مثالها، مثالهای ساده ای برای استفاده از وسایل بدون سیم بودند، استفاده از کابل های HDMI (کابل های رابط صوتی-تصویری برای انتقال دهنده های دیجیتال) بدون سیم که کمتر مرسوم هستند، بسیار مفید خواهند بود.

استفاده از این روش ارزان ترین راه حل نیست و برای همه عملی نخواهد بود، اما اگر شما چند تلویزیون دارید و دوست ندارید که یک یا چند کابل HDMI برای هر تلویزیون داشته باشید، همیشه می توانید محصولی مانند کیت دیجیتال اچ.دی بدون سیم IOGear را انتخاب کنید. این محصول در رده بهترین فرستنده های بدون سیم HDMI قرار دارد، بسیار ساده است که ببینید استفاده از IOGear چقدر مفید خواهد بود.

استفاده از ابزار وایرلس برای مرتب کردن سیم ها و کابل ها
مرتب کردن سیم ها در خانه با استفاده از کیت های وایرلس
  • کابل های کوچک و آداپتورها را انبار کنید

کابل های شارژر، دانگل ها، و آداپتورهای کوچک در طول زمان روی هم انباشته می شوند و بنظر من این وسایل عامل نود درصد آشفتگی ها هستند، بخصوص در میز کار.برای تحت کنترل گرفتن آشفتگی و مرتب کردن سیم هایتان، داشتن جایی برای انبار کردن این چیزهای کوچک ضروری به نظر می رسد. بنابراین شما باید یک مرتب کننده برای کابل هایتان ایجاد کنید.

کیف هوشمند مرتب کننده سفری بهترین روش برای انبار کردن کابل ها و آداپتورهایی هستند که از آنها استفاده نمی کنید. می دانم که این کیف برای سفر است، اما دلیلی وجود ندارد که نتوانید این کیف را در یک کشو یا قفسه ای در میز کارتان نگه دارید.

کیف هوشمند می تواند با داشتن یک کیسه زیپ دار – که برای نگه داشتن یک موبایل بزرگ جا داشته باشد- و بندهایی که کشیده و بسته می شوند برای نگه داشتن وسایلی با اشکال عجیب یا بزرگتر مناسب باشد.

علاوه براین اگر زمانی بخواهید سفر کنید، قسمت خارجی این کیف ضد آب است و ضخامت خوبی دارد تا از تخریب وسایل داخل آن توسط ضربه های کوچک یا افتادن محافظت کند.

مرتب کردن سیم ها با انبار کردن آنها
استفاده از کیف های هوشمند برای انبار و مرتب کردن سیم ها
  • سیمهای ضروری مورد استفاده را مرتب نگه دارید

ممکن است وسایلی نظیر تلفن یا تبلت تان را هر روز شارژ کنید، و این بدان معناست که باید سیمهای شارژ آنها را در جایی نگه دارید که براحتی در دسترس باشند.

وسیله ای مانند سیستم مدیریت سیم های  YOCOU پنج کاناله می تواند فضای کاریتان را مرتب نگه دارد و از همه مهمتر اینکه سیم هایی که برایتان مهم هستند در دسترستان خواهند بود.

این شیارهای کوچک تقریبا هر سیم یا کابلی که قطری برابر نیم سانتیمتر یا کمتر داشته باشند را در خود نگه می دارد، و پشت چسبنده آنها باعث می شود تا بتوانید آن را بر هر سطح صافی که برایتان کاربری بیشتری دارد نصب کنید. بعلاوه این وسایل قیمت مناسبی دارد و راه حلی است که برای هر بودجه ای مناسب است.

استفاده از کیتهای شیاردار برای مرتب کردن سیم ها
برای مرتب کردن سیمهایی که روزانه از آن استفاده می کنید از کیت های شیاردار استفاده کنید
  • اضافه سیم ها را تا بزنید

بعضی از سیم ها و کابلها به شکل خنده داری بلند هستند، و شما با چندین متر سیم اضافه درهم و برهم که احتمالا در پشت تلویزیون، کامپیوتر یا میز کارتان جمع می شوند مواجه خواهید بود.

اگر می خواهید مقداری از این سیم اضافه را داشته باشید، چرا آن را مرتب نمی کنید؟

پیچیدن سیم های اضافه با یک بند Velcro روشی عالی برای پایان دادن به این درهم و برهمی و مرتب کردن سیم ها است. این وسیله زمانی خیلی مفید خواهد بود که شما با سیم هایی که اغلب با آن سروکار ندارید مواجه هستید.  سیم هایی مثل کابل HDMI که سیستم بازی شما را به تلویزیون وصل می کند یا سیم برق اسپیکرهای کامپیوتر.اگر معمولا نمی خواهید این وسایل را از پریز بیرون بکشید و جابجا کنید، آنها را جمع کرده و مرتب کنید.

مرتب کردن سیم ها با تا کردن آنها
برای مرتب کردن سیمها و کابلها، اضافه آنها را تا کنید و ببندید

اشتراک گذاری در :

به اشتراک گذاری بر روی whatsapp
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی telegram
به اشتراک گذاری بر روی email

پست های مرتبط

ارسال
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments