خانه 8 میلیون دلاری استفن کری در سانفرانسیسکو

خانه استفن کری در سانفرانسیسکو

چندی پیش در مقاله ای ، اطلاعاتی در مورد خانه رویایی مریل استریپ در نیویورک را همراه با چندین تصویر از این خانه زیبا برایتان منتشر کردیم و  پس از آن هم تصاویری از خانه جادویی جولیا رابرتز را در مقاله ای بازتاب دادیم. این بار به سراغ خانه یکی از ستاره های لیگ بسکتبال آمریکا و خانه او در سان فرانسیسکو رفته ایم. استفن کری بسکتبالیست 31 ساله و سرشناس باشگاه گلدن استیت چند ماه پیش خانه ای را در سان فرانسیسکو به قیمت 8 میلیون دلار خریداری کرده است. خانه استفن کری 260 متر وسعت دارد و در برج زیبا و خصوصی چهارفصل واقع شده است.

این برج فاصله کمی تا مرکز شهر دارد. البته استفن کری و همسر و سه فرزندش همچنان در خانه 31 میلیون دلاری شان ساکن هستند و خانه شان در سان فرانسیسکو به طور دائم مورد استفاده قرار نمی گیرد و فقط در برخی مواقع به این آپارتمان رویایی سری می زنند.

خانه استفن کری در سان فرانسیسکو
خانه استفن کری در طبقه سی ام برجی 45 طبقه در سان فرانسیسکو واقع شده است

ویژگی های این برج لوکس

اکثر آپارتمانهای این برج بیش از 230 متر مربع وسعت دارند.  این برج از تابستان امسال مورد بهره برداری قرار گرفته  و برجی 45 طبقه است که مجموعا 146 واحد مسکونی دارد که در بین آنها یک پنت هاوس 930  متری با تراسی به وسعت 370 متر مربع به ارزش 49 میلیون دلار نیز دیده می شود که گران قیمت واحد این برج است.

ورودی خانه استفن کری
ورودی برج محل سکونت استفن کری در سانفرانسیسکو

این برج در عین حال امکانات فراوانی از جمله نگهبان 24 ساعته، سیستم مانیتورینگ امنیتی، پارکینگ مجهز با خدمه و آسانسور اتومبیل ، سالن بدنسازی، رستورانی خصوصی و یک کافه مجهز و تراسی با چشم اندازی بی نظیر دارد.

در طبقه پنجم این برج، یک رستوران شبانه برای ساکنان برج ساخته شده است و یک مربی بدنساز حرفه ای، باشگاه ورزشی ساختمان را اداره می کند.

اتاق خواب خانه استفن کری
اتاق خواب آپارتمان رویایی استفن کری در سانفرانسیسکو

خانه استفن کری و خانواده

آپارتمان جدید آقای کری در طبقه سی ام برجی زیبا قرار دارد که طبقه خانه آنها با شماره پیراهن او در تیم بسکتبال گلدن استیت (30) یکی است.

این آپارتمان رویایی با پنجره هایی قدی و سقفهای بلند، یک واحد بی نظیر است که چشم انداز فوق العاده ای به شهر دارد. سرویسهای بهداشتی آن با سنگ مرمر ساخته شده و در اتاقها کفپوشهایی از جنس چوب بلوط دارد.

آشپزخانه خانه استفن کری
آشپزخانه منزل استفن کری در سانفرانسیسکو

خانه جدید خانواده کری فاصله کمی تا رستوران خانم آیشا کری، همسر استفن کری دارد.

اشتراک گذاری در :

به اشتراک گذاری بر روی whatsapp
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی telegram
به اشتراک گذاری بر روی email

پست های مرتبط

ارسال
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments