توضیح کلی درباره ال اس اف

بـا ال اس اف ساز نیک بوم لوکس و ضدزلزله بسازید.

با ارائه دفترچه محاسباتی مورد تایید نظام مهندسی کشور

شرکـت نیک بوم با گردآوری تجارب ده سـاله مجـموعه ای از مهـندسین در زمیـنه طراحـی، تولید و اجرا سـازه های سبک فولادی LSF به روش نیوزلنـدی این مجموعـه را بنا نهـاده است و با ارائـه رزومه ای کامل در زمیـنه ساخت انواع ویلا،آپارتمان دانـشگاه، سـوله، سـاختمان اداری، مراکز درمانی، پناهگاه، هتل با سازه lsf و… خدمت رسان هم میهنان عزیز است.

از مزایا (ال_اس اف)lsf می توان به سرعت در طراحی، تولید تهیه متریال و اجرا، بازدهی بالا اقتصادی،مـقاومت صد درصدی در برابر زلزله با قدرت هشت ریـشتر، قابـل بازیافت بودن و سازگاری آن با محیط زیست اشاره کرد.

اضافه بنا (اشکوب)

وزن سبک نقطه قوت اشکوب

با توجه به اینکه در برخی از ساختمان های تجاری و مسکونی با کمبود فضا مواجه هستیم، نیاز به تغییر و گسترش فضاهای کاریری به شدت احساس می شود.

با استفاده از سازه‌های ال اس اف (LSF) به دلیل سبک بودن می توانیم این کمبود فضا را در طبقات و یا سطح ساختمان و ویلا جبران کنیم. این تنها یکی از مزیت های استفاده از این سازه ها، برای ساختمان های تجاری و مسکونی است.

با توجه به اینکه سازه های ال اس اف بسیار سبک هستند، استفاده از آنها برای ساختمان های مسکونی و تجاری بسیار مفید است. در کنار عدم تخریب سازه ها ومقاومت آن در برابر زلزله، به راحتی می توان از سازه های ال اس اف استفاده کرد.در صورتیکه در ساختمان هایی که از پیش ساخته شده اند با سازه های سنتی و یا بتنی امکان اضافه کردن طبقه وجود ندارد چراکه بار ساختمان را زیاد کرده و امکان نشست و فروریختن بنا را بوجود می آورد .

ال اس اف (lsf) تنها سازه ایست که به کمک آن می توان روی ساختمان های قدیمی،بصورتی کاملا استاندارد و ایمن، طبقه اضافه کرد.

نمونه کارهای اضافه بنا

پروژه سالن مانیتورینگ پلیس راهور تهران بزرگ

یکی از افتخارات مجموعه و از معتبرترین پروژه های انجام شده با استفاده از سازه‌های سبک ال اس اف (lsf)، پروژه سالن مانیتورینگ پلیس راهور تهران بزرگ است که توسط متخصصان شرکت ال اس اف ساز انجام شده است.

امکانات ساخته شده در سازه:

  • اتاق مانیتورینگ
  • استدیو تلویزیونی
  • استدیو رادیویی

پروژه اضافه بنای شرکت MSI

پروژه سالن مانیتورینگ پلیس راهور تهران بزرگ

پروژه انجام شده توسط شرکت ال اس اف ساز برای دفتر مرکزی MSI

مشخصات پروژه انجام شده با استفاده از سازه های ال اس اف:

  • ساخت 4 طبقه بر روی یک ساختمان 4 طبقه قدیمی در مجموع 8 طبقه
  • مساحت هر طبقه 300 متر در مجموع 1200 متر
  • ارتفاع سقف 3 متر

دانشگاه و شرکت های خصوصی

ساخت ویلا و شهرک های ویلایی

از دیگر افتخارات مجموعه مجتمع تفریحی و توریستی دشت نور بزرگترین و کاملترین مجتمع تفریحی توریستی شمال کشور بوده که توسط بخش خصوصی در حال ساخت و بهره برداری می باشد.

شروع ساخت این مجموعه تفریحی و توریستی عظیم از سال ۱۳۹۰ آغاز گردیده و در سال ۱۳۹۴ فاز اول آن به دستور رئیس جمهور محترم (جناب آقای روحانی) افتتاح گردیده است.
عملیات ساخت فازهای بعدی مجتمع تفریحی و توریستی دشت نور کماکان در حال اجرا می باشد.