بازی کن و پول دربیار؛ خرید زمین در Axie Infinity

زمین در اکسی اینفینیتی

خرید زمین در Axie Infinity بعد از رشد متاورس و دارایی‌‌‌های دیجیتال و ظهور تکنولوژی VR روی زبان‌ها افتاده است. گسترش چندگانه‌ی متاورس به جذب سرمایه‌گذاری‌های مختلفی در حوزه‌ی بازی‌سازی منجر شده که از طریق آن می‌توان درآمد زیادی به‌دست آورد. بازی Axie Infinity یکی از آن بازی‌هایی است که به‌مرور پیشرفت گسترده و چشمگیری است که فرصت‌های مالی شگفت‌انگیزی را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد. این پلتفرم مناسب کسانی است که دنبال کسب‌درآمد از طریق بازی‌های آنلاین مجازی می‌گردند.

فضای بازی Axie Infinity حول‌وحوش پادشاهی Lunacia می‌گردد. فضایی فانتزی در متاورس که هر پلات یا قطعه زمین به پلات‌های توکن‌شده‌ای به نام Terra تبدیل می‌شوند. توکن‌های Terra در بین سرمایه‌‎گذارانی که به‌دنبال ارتقای زمین‌های‌شان در Axie Infinity هستند، محبوبیت زیادی دارند. خب حالا اگر اهل بازی و سرمایه‌گذاری هستید، زمین‌های Axie Infinity انتظار شما را می‌کشند. خرید زمین در دسنترالند و سندباکس هم پیشنهادهای

کوتاه و دقیق؛ خرید زمین در اکسی اینفینیتی

چگونه در Axie Infinity زمین بخریم؟ احتمالاٌ دارید این سؤال را از خودتان می‌‌پرسید. جای نگرانی نیست، چون این را خیلی از افراد می‌پرسند. توزیع اولیه‌ی زمین این امکان را به بازیکنان می‌دهد که مالک یک سوم کل آن زمین باشند. بازیکنان با فروش سهم اولیه‌شان می‌توانند زمین‌های دیگری بخرند یا قطعه‌ زمین و پلات‌هایی را پیدا و روی آنها سرمایه‌گذاری کنند. در Axie Infinity چهار نوع زمین وجود دارد:

  1. Savannah
  2. Forest
  3. Arctic
  4. Mystic

هرکدام از این زمین‌ها، ویژگی‌های منحصربه‌فرد و ویژه‌ای دارند که بازیکنان از آنها می‌توانند استفاده کنند. برای خرید زمین در Axie Infinity هر بازیکن باید این مراحل را طی کند:

  • ایجاد حساب کاربری و کیف پول دیجیتال در پلتفرم Axie Infinity.
  • رفتن به Axie Infinity Marketplace.
  • باز کردن گزینه‌ی Menu و انتخاب گزینه‌ی Select Land. در اینجا، زمین‌های در دسترس و قابل خرید فهرست شده‌اند.
  • کلیک روی گزینه‌ی Buy و تأیید معامله‌ی زمین.

سخت بود؟ حالا شما یکی از مالکان زمین در Axie Infinity هستید.

Axie infinity marketplace

مأموریت و چشم‌انداز

در بازی Axie Infinity بازیکنان دست خلق و ساخت اکوسیستمی از Axieها می‌زنند تا بازی در اجتماعی  خودساخته را تجربه کنید. هسته‌ی اقتصاد این پلتفرم توسط بازیکنان آن را شکل می‌گیرد.

درسوی دیگر چشم‌انداز و هدف تعیین‌شده‌ی این پتلفرم این است که اجتماع/محلی را برای آدم‌های سراسر دنیا به‌وجود آورند تا از طریق بازی زندگی و کسب‌درآمد داشته باشند.

این بازی چقد آب می‌خوره؟

برای بازی در Axie Infinity شما به تیم سه‌نفره‌ای از Axieها نیاز دارید. در حالت حداقلی، بعضی از Axieها با قیمت 0.004 (10دلار) اتر در مارکت Axie Infinity فهرست شده‌اند. این بدان معنی است که شما با خرید این نوع NFTها و مبلغی کمتر از 50دلار می‌توانید تیم‌تان را دور هم جمع کنید.

براساس گزارش وبسایت DappRaddar در 10 سپتامبر 2021، Axie NFT به‌طور متوسط 355دلار قیمت داشت. درحالیکه این متوسط قیمت مدام در حال نوسان بوده است، می‌توان آن را به‌عنوان نقطه‌ی شروع درنظر گرفت. با این حساب، تشکیل یک تیم در Axie Infinity حدود 1065دلار هزینه خواهد داشت.

زمین های axie infinity

زمین‌های Axie Infinity

زمین اصلی در پلتفرم Axie Infinity با نام Lunacia شناخته می‌شود که قطعه‌زمین‌های توکن‌شده‌ای هستند و  اساس و خانه‌های Axieها را به‌وجود آورده‌اند. قطعه‌زمین‌ها قابل بازسازی هستند و با استفاده از انواع و اقسام وسایل و جزئیات، هر بازیکن می‌تواند استفاده‌های متفاوتی از آنها داشته باشد.

در Lunacia تعداد 90.601 قطعه‌زمین و پلات وجود دارد که به‌عنوان توکن ارائه می‌شوند و بازیکنان رایگان آنها را معامله می‌کنند. در جدول زیر اطلاعات دقیق‌تری درمورد زمین‌های این پلتفرم آمده است:

تمام امکانات و وسایل موجود بازیکنان صاحب زمین نوع زمین‌
22042 5327 Savannah
22025 5359 Forest
16537 4171 Arctic
8264 2309 Mystic
220 75 Genesis
3501 0 Lunas Landing (Center)
18012 0 Map (water, roads, resource nodes)
90601 17241 جمع کل

زمین بازی Axie Infinity همچنان به‌طور فعال و پیوسته‌ای درحال توسعه است و فازهای مختلف آن به‌تدریج رونمایی می‌شود. به فاز اول آن در بالا اشاره کردیم. ولی تمرکز فاز دوم این پروژه روی چرخش Lunacia بر نوعی از دنیای مجازی کاربر ـ محور است. بازیکنان در این فاز می‌توانند با استفاده از Lunacia SDK بازی‌هایی را در زمین‌‌‌های مختص به خودشان بسازند. به‌عبارت دیگر هر بازیکن قادر خواهد بود تا بازی‌های منحصربه‌فردی را بسازد و دیگر بازیکنان درصورت تمایل به انجام آن بازی به زمین‌های آن شخص وارد شوند. احتمالاٌ کاربران بازی‌ساز در این فاز امکان کسب درآمد بیشتری خواهند داشت.

در آخر

حالا نوبت این است بین خرید زمین در دسنترالند و سندباکس یا اکسی اینفینیتی یکی را انتخاب کنید. مزیت خرید زمین در Axie Infinity درمقایسه با دیگر پلتفرم‌های مشابه این است که شما مشغول بازی می‌شوید و این بازی در کسب درآمد و به‌دست آوردن توکن به شما کمک می‌کند. بهتر است بگوییم بدون بازی کردن سرمایه‌ای به‌دست نمی‌آورید و با استفاده از axieهای موجود باید زمین‌های بیشتر و بیشتری را به‌دست آورید. پس اگر اهل بازی هستید و دنبال پول می‌گردید، زمان را از دست ندهید.

منابع

whitepaper.axieinfinity

medium

اشتراک گذاری در :

به اشتراک گذاری بر روی whatsapp
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی telegram
به اشتراک گذاری بر روی email

پست های مرتبط

ارسال
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments