مناطق ارزان تهران برای خرید خانه

مناطق ارزان تهران کجا هستند؟

با بررسی قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران، لیستی از مناطق ارزان تهران به همراه متوسط قیمت خرید مسکن در آن محلات تهیه و منتشر شده است.

این فهرست با توجه به آگهی‌های آذرماه منتشره در سایت دیوار و در عین حال قیمت مسکن در تهران و با درنظر داشتن متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق ارزان تهران به دست آمده است.

مناطق ارزان تهران کجا هستند؟

بنا بر اطلاعات جدول زیر، محلات ارزان تهران در بین مناطق مختلف شهرداری تهران تقسیم شده‌اند و در بخش‌های مختلف پایتخت قرار دارند.

برطبق اطلاعات موجود در جدول، ارزان‌ترین محله پایتخت، محله اتابک در منطقه ۱۵ شهرداری تهران است که متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان در این محله ۱۴٫۴ میلیون تومان ثبت شده است.

متوسط قیمت خرید مسکن در محله فلاح ۱۷ میلیون تومان ثبت شد که از دیگر محلات ارزان تهران برای خرید خانه به شمار می‌رود. در ادامه، نام محله‌های وردآورد، نواب و جوادیه دیده می‌شوند که متوسط خرید مسکن در این محلات، در حدود ۱۸ میلیون تومان برای هر متر مربع ثبت شده است.

شهرک ولیعصر با متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان ۱۸٫۹ میلیون تومان و بریانک متری ۱۹٫۹ میلیون تومان در رده‌های بعدی هستند.

آشنایی با مناطق ارزان تهران
ارزان‌ترین محلات پایتخت، در مناطق مختلف شهرداری واقع شده‌اند.

محله جی از محلات منطقه ۹ شهرداری با متوسط قیمت متری ۲۰٫۲ میلیون تومان و محله دولت‌آباد از محلات منطقه ۲۰ شهرداری با متوسط قیمت ۲۱٫۴ میلیون تومان ثبت شده‌اند.

هاشمی و جیحون از منطقه ۱۰ شهرداری تهران، با متوسط قیمت ۲۲ میلیون تومان برای یک متر مربع آپارتمان مسکونی اعلام شد.

لازم به ذکر است که قیمت‌های منتشره در این جدول، با در نظر داشتن متوسط قیمت فروش آپارتمان‌های دو تا پنج سال ساخت در طی ده روز گذشته در محلات و مناطق مختلف شهر تهران در آگهی‌های سایت دیوار است.

منبع: تجارت نیوز

اشتراک گذاری در :

به اشتراک گذاری بر روی whatsapp
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی telegram
به اشتراک گذاری بر روی email

پست های مرتبط

ارسال
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments