پیشرفت شغلی با راهکارهای چیدمان فنگ‌ شویی

فنگ شویی شغل و اصول آن

نظمی که در طبیعت جریان دارد بهترین الگوی اصیل برای درک آرامش زندگی است. چینیان باستان با درک و کشف نظم و ساختاری که در طبیعت جاری است به قوانین فنگ‌شویی دست یافتند تا با به کارگیری آن قوانین طبیعت را رعایت کرده و همسو با نظم طبیعی زندگی خود را به سمت پویایی، صلح، عشق ثروت و آرامش پیش ببرند. به اعتقاد طرفداران فنگ شویی، با رعایت نکات چیدمان این فلسفه، می توان انرژی مثبتی را به خانه آورد و در وجوه مختلف زنگی به موفقیت رسید. در مقاله های قبلی درباره قوانین فنگ شویی درباره ثروت، عشق، و شهرت صحبت کردیم و دراین مقاله قصد داریم تا به نکات ارزشمند فنگ شویی شغل بپردازیم.

نکات مهم فنگ شویی شغل

براساس باور فنگ‌شویی جهان از پنج عنصر اصلی آب، خاک، چوب، آتش و فلز تشکیل شده و نحوه کنار هم قرار گرفتن این عناصر اصلی پنجگانه در چیدمان زندگی انسانی تاثیر مستقیمی بر ایجاد آرامش، صلح، عشق، کسب موفقیت و ثروت داشته و منجر به جاری شدن انرژی‌های مثبت در محیط زندگی می‌شود. همچنان که رودررو قرار گرفتن عناصر متضاد باعث بروز تنش، اختلال و تکثیر انرژی منفی می‌شود.

در قانون فنگ‌شویی هر عنصر جایگاهی در یکی از جهات جغرافیایی جای دارد و هر جهت جغرافیایی محل جایگیری و تقویت یکی از احساسات و تمایلات انسانی است. بر اساس جدول جهات فنگ شویی جهت شمال بخش شکل‌گیری و تقویت انرژی شغل است. در این نوشتار به نحوه چیدمان بخش شمال هر فضا و تاثیر آن بر موفقیت شغلی می‌پردازیم. با نیک‌بوم همراه باشید.

 

فنگ شویی شغل در جهت شمال
با انجام فعالیت شغلی‌تان در جهت شمال، انرژی مثبت کارتان را تقویت کنید.

کشف منطقه رونق کسب و کار

در جدول فنگ‌شویی، موضوع شغل در سمت شمال قرار دارد و عنصر مرتبط با آن آب است. موقعیت شمال را در فضای کاری و محیط زندگی‌تان پیدا کنید و فعالیت شغلی‌تان را در این موقعیت متمرکز کنید. بعد از انتخاب موقعیت کاری، در نحوه چیدمان این منطقه باید قواعدی را رعایت کرد که باعث تقویت انرژی فنگ شویی شغل و پیشرفت حرفه‌ای شود.

نظم و ترتیب برای تمرکز بیشتر

در مرحله نخست چیدمان خانه متناسب با قواعد فنگ‌شویی باید اصول کلی را در نظر گرفت و رعایت کرد. انرژی “چی”، انرژی مثبت جاری در طبیعت است که قواعد فنگ‌شویی در جهت رشد و جاری بودن این انرژی در فضا شکل گرفته است. رعایت کردن نظم و ترتیب در محیط و دوری از شلوغی و به هم ریختگی یکی از اصول اولیه فنگ‌ شویی است که از محبوس شدن انرژی در محیط جلوگیری می‌کند.

فضای باز و بدون مانع برای عبور انرژی و پاک کردن گرد و غبار و آلودگی‌ها احساس سرزندگی و نشاط را در محیط ایجاد کرده و به بالندگی انرژی مثبت در منزل و از جمله انرژی فنگ شویی شغل در منطقه شمال کمک می‌کند. پس در بدو شروع فعالیت فضای کاری‌تان را مرتب و گرد و غبار را پاک کنید.

رنگ متناسب با فضای کاری

با توجه به اینکه عنصر آب در این منطقه جریان دارد، برای تقویت این عنصر باید از رنگ‌های این عنصر مثل سیاه و آبی در چیدمان این فضا استفاده کرد. به باور فنگ‌ شویی، عنصر آتش در تضاد با عنصر آب است و استفاده از رنگ‌های عنصر آتش، فضای ناحیه شغل را آشفته می‌کنند. پس از به کار بردن رنگ‌های طیف قرمز، نارنجی و صورتی در چیدمان منطقه شمال خودداری کنید.

فنگ شویی شغل با استفاده از رنگهای مناسب عنصر آب
برای تقویت عنصر آب در منطقه شمال، باید از رنگ‌های سیاه و آبی در چیدمان این فضا استفاده کرد.

آرزوهایتان را تصویر کنید

تصور آرزوها و رویاهایی که در سر می‌پرورانید در طراحی مسیر برای تحقق یافتن، نیاز به یادآوری و تجسم بخشی دارند. در منطقه شمال تصاویری از افراد موفق در زمینه تخصص کاری‌تان را در قاب‌های فلزی بیاویزید. حضور این تصاویر شما را در جهت پیشرفت هدایت می‌کنند و انرژی مثبت را برمی‌انگیزند.

قرار دادن آینه‌ای با قاب فلزی در این فضا هم تاثیر مثبت دارد و باعث انعکاس انرژی‌های مثبت در این فضا می‌شود. استفاده از عناصر آب مثل آب‌نما یا گلدان طبیعی که با آب تغذیه می‌شود، اثر مثبت و تقویت کننده ای در انرژی فنگ شویی شغل دارد.

تصور آرزوها در فنگ شویی شغل
با نصب تصاویری از افراد موفق در حرفه تان برروی دیوار، انرژی فنگ شویی شغل را افزایش دهید.

در جدول جهات فنگ‌شویی، موقعیت شهرت در شمال و ثروت در شمال شرقی قرار دارد. این دو موقعیت در بهبود شرایط شغلی شما موثر هستند و رعایت قوانین جایگیری و چیدمان در این موقعیت‌ها به بهبود وضعیت شغلی شما کمک می‌کند.

واضح است که پیدا کردن شغل دلخواه و پیشرفت در این زمینه نیازمند هدف‌گذاری، برنامه ریزی و پشتکار است و در کنار این اقدامات، رعایت قواعد چیدمان فنگ ‌شویی شغل به شما در مسیر پیشرفت کمک می‌کند.

اشتراک گذاری در :

به اشتراک گذاری بر روی whatsapp
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی telegram
به اشتراک گذاری بر روی email

پست های مرتبط

ارسال
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments