ابزار و وسایلی که برای یک اسباب‌کشی آسان نیاز خواهد شد

تمهیدات لازم برای اسباب‌کشی آسان

اگر در آستانه اسباب‌کشی هستید، قطعا دل‌نگرانی‌هایی از این بابت دارید. اما با دانستن برخی نکات، می‌توانید آماده و مجهز به استقبال اسباب‌کشی رفته و با تدارک برخی ابزار و وسایل، اسباب‌کشی آسان تری داشته باشید.

تصور کنید که در حال بار زدن کارتن‌ها و وسایل خانه در کامیون هستید و متوجه می‌شوید که اگر یک سری ابزار و وسایل داشتید، کارتان خیلی ساده‌تر انجام می شد.  مثلا یک چرخ ساده اگرچه که قیمت زیادی ندارد ولی در جابجایی اسباب و وسایل می‌تواند حسابی به کار شما بیاید.

ابزار و وسایل موردنیاز برای یک اسباب‌کشی آسان

با در نظر داشتن این ماجرا، قصد داریم تا با لیست کردن لیست ابزار و وسایلی که ممکن است در هنگام اسباب‌کشی عصای دستتان شده و کارتان را راحت تر کند، به شما کمک کنیم تا اسباب کشی آسان تری داشته باشید.

1-چرخ حمل لوازم منزل

یک چرخ ساده می تواند به شما در جابجایی کارتن‌ها، جعبه‌ها و حتی برخی از وسایل منزل به شما کمک کند و کارتان را حسابی ساده‌تر کند. با استفاده از این چرخ‌ها، احتمال زمین افتادن کارتن‌ها و در نتیجه آسیب دیدن وسایل‌تان کمتر خواهد شد.

اگر چرخ‌های مخصوص حمل وسایل پیدا نکردید، حتی یک چرخ دستی ساده هم می‌تواند برای حمل بسیاری از اسباب و اثاثیه به کمک شما بیاید و کارتن‌های سنگین و وسایل کوچک و متوسط شما را جابجا کند. به ویژه اگر مجبور هستید تا وسایل را از پله‌ها بالا و پایین ببرید، با محکم بستن آنها به چرخ، می‌توانید این کار را ساده‌تر کنید.

چرخ حمل وسایل منزل برای داشتن یک اسباب‌کشی آسان
چرخ مخصوص حمل وسایل منزل برای داشتن یک اسباب‌کشی آسان

2-پتو یا محافظ پلاستیکی حبابی

اگر نگران آسیب دیدن برخی از وسایلتان مثل تلویزیون، یخچال، پیانو، مایکرو فر و دیگر وسایل سنگین خانه‌تان هستید، باید در هنگام بسته بندی، دقت بیشتری به کار بگیرید. می‌توانید آنها را در پتوهای مخصوص اسباب کشی، یا پتوهای معمولی بپیچید و یا از محافظ پلاستیکی حبابی استفاده کنید.

از همین رو بهتر است که قبل از آغاز اسباب کشی، به اندازه کافی پتو یا محافظ تهیه کنید. با کشیدن پتو برروی برخی وسایل از خط افتادن و آسیب دیدن احتمالی آنها جلوگیری خواهید کرد.

3- طناب و تسمه

طناب و تسمه‌های مخصوص اسباب کشی یکی دیگر از چیزهایی هستند که افراد معمولا در روزهای اسباب‌کشی فراموششان می کنند. تسمه های مخصوص اسباب کشی ابزاری کلیدی و مهم برای جابجایی وسایل بزرگ و سنگین خانه هستند و مانع از آسیب رسیدن به این وسایل می‌شوند؛ به ویژه اینکه شما می توانید با استفاده از این تسمه‌ها، وسایل را برروی چرخ فیکس کرده و یا به دیواره‌های کامیون محکم ببندید. طناب هم کاربرد مشابهی برای شما خواهد داشت.

تسمه مخصوص برای اسباب‌کشی آسان تر
برای یک اسباب‌کشی آسان ، استفاده از تسمه مخصوص حمل وسایل به شما کمک زیادی می‌کند.

4-چسب بسته بندی و قیچی

چسب بسته‌بندی یکی از مهمترین وسایل در اسباب‌کشی است. در طول تمام روزهای قبلی و در روز اسباب کشی باید چسب و قیچی همیشه دم دستتان باشد. با این چسب می‌توانید گوشه‌های پتو را به روی وسایلتان بچسبانید؛ در کارتن‌هایی که باز شده‌اند را ببندید و قطعات و بخش‌های مختلف برخی وسایل را به یک جا متصل کنید. برای نگهداشتن پیچها، ابزار و سایر وسایل و گم نکردنشان هم کافی است که با یک تکه چسب بسته‌بندی آنها را به زیر میزها بچسبانید.

5- چرخ دستی پله رو

اگر قرار است که اسباب و اثاثیه را از پله بالا و پائین ببرید این چرخ دستی خیلی به کار شما خواهد آمد. شما می توانید وسایل سنگین‌تان را برروی آن قرار داده و از پله ها بالا و پائین ببرید.

چرخ پله رو برای اسباب‌کشی آسان
برای داشتن یک اسباب‌کشی آسان چرخ پله رو کمک زیادی به شما می‌کند.

اگر این وسایل و ابزارها را برای روز اسباب‌کشی‌تان آماده کنید، می‌توانید مطمئن باشید که اسباب‌کشی آسان تری خواهید داشت.

اشتراک گذاری در :

به اشتراک گذاری بر روی whatsapp
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی telegram
به اشتراک گذاری بر روی email

پست های مرتبط

ارسال
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments